ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

استفاده از ساندویچ پانل در ساخت سالن های صنعتی

استفاده از ساندویچ پانل در ساخت سالن های صنعتی چگونه است؟ با گذشت زمان  مصالح ساختمانی که در صنعت ساختمانی استفاده میشود به روز می شوند و مصالح استفاده شده امروزه  با گذشته متفاوت است .

امروزه مصالح ساختمانی متفاوتی تولید می شود و وارد بازار شده است که با مصالح ساختمانی سنتی و قدیمی متفاوت است و البته  هزینه کمتری  را در بر دارد و کارایی بالاتری دارند و دارای مزایای بیشتری می باشند .

بیشتر افراد در ساخت ساختمان های خود از این مصالح ساختمانی استفاده می‌کنند که ساندویچ‌ پانل جزء این دسته از مصالح ساختمانی می باشد  که بسیار در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد ساندویچ پانل جایگزین مصالح سنتی مثل آجرها ، سیمان ، ماسه  ، گچ شده است .

استفاده از ساندویچ پانل در ساخت سالن های صنعتی1

 

مزایای استفاده از ساندویچ پانل

ساندویچ پانل در اصل از سه لایه تشکیل شده  است یک لایه میانی فوم عایق می باشد و دو طرف این فوم را یک لایه ورق فلزی  تشکیل داده است ساندویچ پانل هم در ساخت سقف ها هم در ساخت دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد .

لایه میانی ساندویچ پانل ها از پشم معدنی ساخته شده است که در برابر آتش مقاوم است  و روکش فلزی داخلی و خارجی در برابر خوردگی و فرسودگی و پوسیدگی مقاوم می باشد لایه ی میانی باعث می‌شود تا ساندویچ پانل عایق حرارتی و صوتی خوبی  باشد .

استفاده از این نوع مصالح ساختمانی ساندویچ پانل مزایای بسیاری دارند که عبارتند از ساندویچ پانل نسبت به مصالح ساختمانی قدیمی دارای وزن کمتر میباشد ، بسیار سبک است  ، نصب بسیار راحت تری دارند ، عایق حرارتی است ، نسبت به مصالح  ساختمانی سنتی هزینه کمتری دارد ، با نصب راحتی که دارد سرعت ساخت را  بسیار افزایش داده است .

به علت وزن پایین ، امکان حمل و نقل آسانی دارد قابلیت دمونتاژ دارد که شما در هر زمانی که می خواهید می توانید ساندویچ پانل ها را از هم جدا  و دوباره مونتاژ کنید  ساندویچ پانل دارای دوام بالاتری نسبت به مصالح ساختمانی سنتی و قدیمی می باشد در برابر رطوبت و صدا هم عایق می باشد و البته ساندویچ پانل ها دارای تنوع رنگ بندی هم می باشند .

بیشتر بخوانید: کانکس ساندویچ پانل

ساندویچ پانل کاربردهای زیادی دارد از جمله استفاده در خانه های پیش ساخته ، استفاده در انبار های کوچک و بزرگ ، در ساخت سوله های صنعتی ، سالن های ورزشی ، سالن های تفریحی ، شلتر های نظامی ، استخر ها ، آلاچیق ها  ، پارکینگ ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد .

استفاده از ساندویچ پانل در ساخت سالن های صنعتی

ساندویچ پانل ها در دو نوع سقفی و دیواری ساخته و تولید می شوند .

برای ساخت و سازهای مدرن باید از مصالحی با کارایی بالا استفاده کرد .

همانطور که اشاره کردیم ساندویچ ‌پانل ها مزایای بسیاری دارند و هزینه کمتری نسبت به مصالح قدیمی به همراه دارند و البته شما با استفاده از ساندویچ پانل ها میتوانید در زمان بسیار کمتری محیط و سالنی که میخواهید را بسازید و راه اندازی کنید . نصب این ساندویچ پانل ها زمان بسیار کمی می گیرند .

از ساندویچ پانل ها در سالن های صنعتی و سوله ها هم استفاده میشود به دلیل اینکه در گذشته  از مصالح ساختمانی قدیمی و سنتی در ساخت سوله ها و سالن های صنعتی استفاده می‌شد زمان بسیاری صرف میشد  و هزینه بسیاری داشت. با صرف زمان بسیار کم در طول مدت کم صرف انرژی کمتر می‌توان سوله و سالن های مورد نظر در هر ابعادی که میخواهید را بسازید.

از نظر حمل و نقل نیز این ساندویچ ‌پانل ها بسیار راحت تر و آسانتر از مصالح ساختمانی سنتی جابجا می‌شوند و همین باعث شده است تا در سالن های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد و به ساخت و ساز سرعت ببخشند .

این ساندویچ پانل ها هم هزینه کمتری دارند و هم بسیار مقاوم در برابر انواع آب و هوا ها می باشند .

بیشتر بخوانید: ساندویچ پانل دیواری

وقتی شما برای ساخت سوله و سالن صنعتی خود و ساندویچ پانل را انتخاب می کنید یعنی فرآیند ساخت را بسیار کمتر پیچیده می کنید در نتیجه فرایند ساخت و ساز سریعتر و ارزان تر پیش می رود .

ساندویچ پانل ها قابلیت دمونتاژ دارند می ‌توانید از هم جدا کنید و دوباره در جای دیگر نصب کنید و استفاده کنید .

استفاده از ساندویچ پانل  اقتصادی است و در زمان نیز صرفه جویی می شود .

ویژگی مهم دیگر ساندویچ های پانل این است که عایق صوتی بسیار خوبی هستند و مناسب محیط های تولیدی مثل محیط های صنعتی می باشد که سر و صدا  به بیرون انتقال داده نشود .

به دلیل ساختاری که این ساندویچ پنل ها دارند زمانی که در سقف ها مورد استفاده قرارمیگیرند باعث میشوند برف باران به آبرو ها منتقل شوند و عایق بسیار خوبی در برابر شرایط اب هوایی مختلف هستند .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat