ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل سردخانه ای به منظور محافظت از محصولات به روشی بهینه و سالم در دماهایی پایین مورد بهره گیری واقع می شود. این گونه از ساندویچ های پانل سردخانه ای از نظر استحکام و مقاومت در مقابل خروج سرما نیز گرما از جمله بهترین مصالح ساختمانی به منظور ساخت و تولید سردخانه ها محسوب می گردد. که منجر خواهد شد سردخانه ها بتوانند محصول ها را به شیوه ای بهینه نیز سالم و تازه نگهداری نمایند. این ساندویچ پانل ها طی زمانی طولانی منجر به صرفه جویی در میزان مصرف انرژی خواهد شد. از سویی می توانند محصولات شما را تازه و به شکل ابتدایی خود محفوظ دارند و از فرسودگی آنها پیش گیری به عمل آورند.

معرفی ساندویچ پانل سردخانه ای

این نوع از ساندویچ پانل ها از جمله ایده آل ترین و بهترین روش به منظور پایین نگه داشتن دمای سردخانه است. ما نمی دانیم که آیا شما می دانید و یا آن که خیر! امکان دارد در دماهای بسیار پایین مصرف میزان انرژی بالا برود و در این میان بهره گیری از یک پوشش مناسب برای دیوارها نیز سقف بهترین شیوه باشد که بهره گیری از ساندویچ پانل پلی یورتان مناسب ترین اتخاذ می تواند باشد. ساندویچ پانل های سردخانه ای در راستای بهره گیری در سقف یا آن که دیوار مورد بهره گیری واقع می شود و به علّت اورلپ آن و نر نیز مادگی بودن در مقاطع عرضی شامل اندک ترین میزان انتقال حرارت و صوت می باشد که بهترین گزینه و پیشنهاد می تواند به جهت تولید سردخانه باشد.

ساندویچ پانل سردخانه ای از ترکیب های هسته پلی یورتان rigid میان دو لایه فلز می باشد که پلی اورتان ماده ای سفت می باشد. در واقع پلی اورتان ماده ای سفت و شکننده است و آن نیز به تنهایی از قابلیت استفاده برخوردار است ولیکن با ساندویچ نمودن آن به محصولی خواهیم رسید که حاوی خاصیت مکانیکی به شدّت مناسب است. ساندویچ پانل سردخانه ای به گونه ی سقفی و دیواری به مرحله ی تولید می رسد. ضخامت این قبیل از ساندویچ پانل ها اغلب از هشت سانتی متر آغاز گردیده و در بعضی از موارد به بیست سانتی متر خواهد رسید. (با اکتفا به کاربری به همراه دمای سردخانه)

جهت پوشش سقف و نیز بدنه سردخانه از ساندویچ های پانل سقفی به همراه دیواری و به جهت پوشش کف نیز اغلب از ساندویچ پانل دورو نایلون (فوم با پوششی دو سویه نایلون) بهره گیری می شود. آیا شما قصد خرید ساندویچ پانل را دارید؟ باید به این نکته توجه نمایید که طول ساندویچ پانل های سردخانه ای براساس سفارش مشتریان از قابلیت تولید برخوردار است. این نوع از پانل ها به علّت ویژگی های مفید خود دارای کاربرد خوبی است و به دلیل ضریب انتقال، میزان حرارت پایین، ساندویچ های پانل دمای داخل سردخانه را به آسانی در میزان مشخصی نگاه می دارد. سبک بودن و از سویی ضد ضربه بودن از علل های دیگر بهره گیری از این قبیل ساندویچ های پانل می باشد.

مشخصات مربوط به ساندویچ پانل های سردخانه ای

در بعضی از پروژه ها ضخامت به همراه وزن ساندویچ پانل ها بسیار مهم می باشد. در ارتباط با مشخصات فنی ساندویچ پانل های دیواری نیز سقفی شما می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ساندویچ پانل های سردخانه ای نیز از جمله اقسام ساندویچ پانل های پرکاربرد و پرطرفدار می‌ باشد که در راستای پوشش دیوار، کف به همراه سقف سردخانه مورد بهره گیری واقع می شود. این پانل از این بابت مهم می‌ باشد که دمای زیر صفر این فضا میبایست محفوظ ماند.

بیشتر بخوانید:کاربرد‌ کانکس ساندویچ پانل

نهایتاً به یک عایق بسیار مناسب و مطلوب نیاز خواهد بود که ساندویچ پانل ویژه سردخانه می تواند بهترین انتخاب از سوی شما باشد. وزن این قبیل از ساندویچ های پانل به نسبت عرض به همراه ورق های مورد بهره گیری و نیز ضخامت آن متغییر می باشد. در این گونه ساندویچ های پانل اغلب از ورق آلوزینک بهره گیری می نمایند. فوم مورد بهره گیری ضمن این پانل ها نیز پلی یورتان می باشد. در این حالات ضخامت این ساندویچ های پانل از عرض های چهار سانتی متر تا پانزده سانتی متر جا به جا می باشد.

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای را با اکتفا به ضخامت ساندویچ های پانل، ابعادها، اندازه ها، ساندویچ پانل به منظور ساخت سردخانه در نظر انگاشته می شود. بنابراین می توان با اکتفا به موارد ذکر شده در قسمت فوقانی این قبیل از ساندویچ های پانل را قیمت گذاری نمود.

 در پایان

دوستان عزیز ما در این متن از خود سعی نمودیم که شما را با این قبیل از ساندویچ های پانل آشنا سازیم. حال آن که شما می توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. امیدواریم که ما توانسته باشیم اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat