ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل از جمله مصالح سبک و مدرنی است که در سال های اخیر جایگزین مصالح سنتی شده است. مانند ساندویچ پانل سقفی . شرکت کبیر پانل سال هاست که در این زمینه فعالیت داشته و انواع سوله و ساختمان های صنعتی، ساختمان های پیش ساخته باکیفیت عالی و در کوتاهترین زمان ممکن ساخته است.

ساندویچ پانل سقفی چیست ؟

نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لايه ورق که مابين آنها فوم تزريق شده است و جهت پوشش سقف بکار مي رود را ساندويچ پانل سقفی مي نامند که بهترين نوع فوم مصرفی از لحاظ عايق و بودن و از نظر استحکام در ساندويچ پانل سقفی فوم پلی اورتان مي باشد.

مزایای ساندویچ پانل سقفی 

عايق حرارتی و برودتی و عايق صوت و مقاوم در برابر رطوبت ، سبک بودن ساندويچ پانل و نهايتاً کاهش وزن سازه ، سرعت در اجرا و کاهش هزينه های ناشی از طولانی شدن پروژه ها، مقاوم در برابر زلزله ، افزايش طول عمر مفيد ساختمان و تأسيسات و زيبايي طرح و تنوع در رنگ.

موارد استفاده پانل

ساندويچ پانل های سقفی جهت پوشش سقف سوله های صنعتی ،سوله های ورزشی ، کانکس های پيش ساخته ، ساختمان های ويلايي و آشيانه های هواپيما و کليه ساختمانهای صنعتی و پيش ساخته مي باشد.

مشخصات فنی پانل سقفی 

عرض مفيد يک متر و عرض غير مفيد 1.08 متر و طول تا 14 متر ضخامت از 2 سانتيمتر تا 15 سانتيمتر ورق های مصرفی از نوع گالوانيزه و آلومينيوم مي باشد که بصورت دو رو ورق يا يکرو ورق يکرو فويل توليد مي شود.
 
جناب آقای صراف نژاد



۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
Open chat