ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

قیمت ساندویچ پانل آلومینیومی

ساندویچ پانل ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از آن ها ساندویچ پانل آلومینیومی است. قیمت این سازه های پیش ساخته با توجه به نوع پنل و کیفیت آن محاسبه می شود. ساندویچ پانل های آلومینیومی بسیار سبک هستند و مقاومت خوبی در مقابل عوامل محیطی مانند باد، طوفان و … را دارند و خیلی کم هزینه هستند. به همین دلیل امروزه در بیشتر پروژه های ساختمانی از آن ها به جای مصالحی مانند آجر، گچ و سیمان استفاده می کنند. اگر می خواهید با ساندویچ پانل آلومینیومی و قیمت آن ها بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

 

پیشنهاد ما به شما : ساندویچ پانل دیواری

قیمت ساندویچ پانل آلومینیومی

ساندویچ پانل آلومینیومی چیست؟

ساندویچ پانل آلومینیومی نوعی ساندویچ پانل است که در آن لایه های ورق از جنس فلز آلومینیوم انتخاب شده است و کاربردهای گسترده ای دارند. طراحی و ساختار این ساندویچ پانل ها به نحوی صورت گرفته که بسیار سبک با خواص مکانیکی عالی هستند. به همین دلیل نصب و اجرای آن ها به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و می توان از آن ها به عنوان سقف، کفپوش، دیوار پوش، ساخت اتاق و … استفاده نمود. علاوه بر این کاربردهای صنعتی بسیاری نیز دارند.

مزایای ساندویچ پانل آلومینیومی

این ساندویچ پانل ها دارای مزایای بسیاری هستند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کاهش هزینه های پی سازی و اسکلت بندی ساختمان
  • مقاومت در برابر زلزله
  • افزایش طول عمر سازه
  • سهولت نصب و اجرا
  • حمل و نقل سریع و آسان
  • امکان استفاده در مناطق صعب العبور
  • امکان اجرای طرح های متنوع با توجه به قابلیت انعطاف پذیری بالای قطعات ساندویچ پانل های آلومینیومی
  • ضد حریق و حرارت بودن و صرفه جویی در مصرف انرژی

مزایای ساندویچ پانل آلومینیومی

عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل آلومینیومی

قیمت این ساندویچ پانل ها نیز همانند سایر ساندویچ پانل ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و امروزه برندها و شرکت های داخلی و خارجی متعددی به تولید و عرضه آن ها می پردازند. ساندویچ پانل های دسته دوم دارای قیمت ارزان تری هستند. اما از مهم ترین فاکتورهای موثر بر قیمت این پانل ها می توان به تعداد و ضخامت لایه ها و همچنین جنس آن ها اشاره نمود. ساندویچ پانل های آلومینیومی و ورق گالونیزه در مقایسه با سایر ورق آلوزینک به دلیل نرمی و مقاومت کمتری دارند دارای قیمت پایین تری می باشند. از این رو گزینه مناسبی برای افرادی هستند که به دنبال ساندویچ پانل ارزان قیمت هستند.

قیمت ساندویچ پانل ها از جمله آلومینیومی بر اساس متر مربع محاسبه می گردد، از این رو نیاز است که پیش از خرید حتما مساحت پروژه محاسبه و تعیین شود. با توجه به نوسانات قیمت ارز و ثابت نبودن قیمت متریالی که در ساخت این ساندویچ پانل ها مورد استفاده قرار می گیرد نمی توان قیمت دقیق و مشخصی برای آن ها تعیین نمود. اما برای دریافت بهترین نتایج و افزایش طول عمر سازه و مقاومت و کیفیت آن بهتر است که از ساندویچ پانل های آلومینیومی درجه یک و مرغوب استفاده شود.

 

پیشنهاد ما به شما : ساندویچ پانل

عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل آلومینیومی

خرید ساندویچ پانل آلومینیومی

در هنگام خرید ساندویچ پانل آلومینیومی باید به این موضوع توجه نمود که این نوع از ساندویچ پانل ها در کنار تمامی مزایایی که دارند دارای معایبی نیز می باشد که باید آن ها را هم در نظر گرفت. به عنوان مثال این ساندویچ پانل ها قابل شستشو نمی باشند، دارای ضریب انتقال حرارت بالایی هستند، ضد آتش نیستند و در برابر آن تغییر حالت و شکل می دهند و …. . با در نظر گرفتن این ویژگی ها و همچنین شرایط محیطی محل نصب بهتر می توان تصمیم گیری نمود.

همچنین در میان ساندویچ پانل های آلومینیومی بهتر است که محصول یک برند معروف خریداری شود، زیرا قطعا دارای کیفیت بالاتری خواهد بود و از متریال درجه یک در ساخت آن ها استفاده شده است. البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که ساندویچ پانل های آلومینیومی با کیفیت از قیمت بالاتری برخوردار هستند و از آن ها می توان با اطمینان خاطر استفاده نمود، زیرا بر اساس آخرین استانداردهای بین المللی طراحی و تولید شده اند.

کلام آخر

نمایندگی های متعددی وجود دارد که انواع ساندویچ پانل ها را ارائه می دهند که می تواند جهت اطلاع از قیمت دقیق و بروز ساندویچ پانل آلومینیومی و همچنین ثبت سفارش به صورت آنلاین می توانید با کارشناسان فروش آن ها تماس برقرار نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat