ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

قیمت ساندویچ پانل بتنی

نحوه قیمت گذاری، قیمت ساندویچ پانل بتنی چگونه است؟

ساندویچ پانل بتنی یک گزینه مناسب برای عایق کاری و استفاده  در صنعت ساختمان سازی است.

ساندویچ پانل بتنی یک روکش ساختمانی پیش ساخته مناسب است زیرا عایق حرارتی بسیار خوبی است که این عایق توسط لایه میانی ساندویچ پانلی بتنی به وجود می آید و البته بتن هم به خودی خود عایق بسیار خوبی است.

بتن در مقایسه با مصالح ساختمانی دیگر مقاومت و دوام بسیار بالاتری دارد .

از بتن در ساخت و سازهای مختلف استفاده می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد.

ساندویچ پانل های بتنی بسیار کاربردی هستند زیرا ساندویچ پانل بتنی هم از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند و هم عایق بسیار خوبی به حساب می آیند. پانل های بتنی رطوبت را به خود جذب می کنند و باعث می شوند تا در زمان بارندگی های شدید ،  رطوبت به سازه نفوذ نکند دوام بسیار بالایی دارند و عمر بسیار طولانی دارند .

عایق بسیار خوبی در برابر گرما و سرما هستند و باعث می شوند تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود و انرژی هدر نرود.

ساختار ساندویچ پانل بتنی

ساندویچ پانل از سه لایه تشکیل شده است و یک مصالح ساختمانی نوین به حساب می‌آید . لایه میانی این ساندویچ پانل لایه عایق است و انواع مختلفی دارد از جمله پشم شیشه ، پشم سنگ ،پلی استایرن، پلی اورتان و این بستگی به نوع ساندویچ پانل دارد.
این لایه عایق نرم ،انعطاف پذیر و سبک می باشد می توان گفت ساندویچ پانل ها جوری طراحی و تولید می‌شوند که سبک باشند.
دو لایه در طرفین این لایه عایق قرار می‌گیرند که با اتصال دهنده های مکانیکی ثابت میشوند .

ساندویچ پانل سقفی

این ساندویچ پنل بتنی برای عایق کردن سقف ها استفاده می شود در رنگها و انواع مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود شکل های ظاهری متفاوتی دارد.

ساندویچ پانل دیواری

این ساندویچ پانل بتنی در عایق کاری دیوار ها استفاده می شود و بیشتر در ساختمان های صنعتی و سوله ها کاربرد دارد .جنس ورق های این ساندویچ پانل ها که در این دیوارها به کار می رود معمولاً از نوع گالوانیزه و یا فوم پلی اورتان می باشد.

بیشتر بخوانید:مزایای استفاده از ساندویچ پانل

فواید استفاده از ساندویچ پانل بتنی

استفاده از این پانل های بتنی باعث می شود تا در ساخت و سازها زمان کمتری صرف شود .
این پانل های بتنی روکش های پیش ساخت هستند و همین باعث می شود تا در ساخت و ساز هزینه کمتری برای نیروی کار صرف شود.
زمانی که شما از ساندویچ پانل های پیش ساخته بتنی استفاده می کنید دیگر نیازی به نصب داربست های خارجی ندارید بنابراین هزینه‌ای که صرف پیمانکار میکنید کاهش پیدا میکند.
ساندویچ پانل های بتنی یک روکش قوی، با دوام ، با عمر طولانی ، مقاوم در برابر آتش و عایق در برابر حرارت و انرژی هستند.

قیمت گذاری ساندویچ پانل بتنی

ساندویچ پانل های بتنی انواع مختلفی دارند و از جنس های مختلفی ساخته شده اند در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند.
با توجه به کاربردی که دارند و در مکانی که مورد استفاده قرار می گیرند ویژگی های متفاوتی دارند بنابراین هزینه و قیمت هر کدام از این ساندویچ پانل های بتنی با هم تفاوت دارد.
به دلیل اینکه در ساختار این ساندویچ پانل ها از بتن استفاده شده است با سایر پنل ها قیمت متفاوتی دارد.

به دلیل اینکه استفاده از ساندویچ پانل های بتنی دوام بسیار زیادی دارند وعمر طولانی تری نسبت به مصالح ساختمانی دیگر دارند و حتی عایق بسیار خوبی در برابر انرژی حرارت و گرما و سرما هستند استفاده از این نوع مصالح ساختمانی بسیار اقتصادی و به صرفه است.

عوامل متفاوتی بر قیمت ساندویچ پانل ها بتنی تاثیر دارد

که عبارتند از جنس ورق ، جنس فوم ها ،قیمت دلار و ارز و نوسانات بازار، برند ها و شرکت هایی که این ساندویچ پانل ها را تولید می کنند، ضخامت و اندازه ساندویچ پانل ها موثر بر تعیین قیمت می باشد.
• ورق ها در اصل از قسمت میانی محافظت می‌کنند و در ضخامت های متفاوتی تولید می شوند و البته شرکت‌های متفاوتی ورقها را تولید می‌کنند که همه اینها موثر بر قیمت تمام شده پانل‌های می باشد.

• فوم لایه عایق است که در برابر حرارت و رطوبت و صدا عایق است .بستگی به کاربردی که ساندویچ پانل های بتنی دارند جنس این فوم ها هم متفاوت است .

• ساندویچ پانل های دیواری و سقفی در ضخامت های 4،5،6،7سانتی متر تولید می شوند و عرض ۱۱۶ سانتیمتری دارند و ساندویچ پانل های سقفی در عرض ۱۰۰ سانتی متری تولید و عرضه می شوند . نوع فومی که در ساندویچ پانل ها استفاده می شود پلی اورتان ،پلی استایرن ،پشم سنگ ،پشم شیشه،پلی پروپیلن می باشد که همه اینها باعث می‌شود تا قیمت ساندویچ پانل های بتنی متفاوت باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat