ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

قیمت ساندویچ پانل سقفی دسته دوم

ساندویچ  پانل ها عایق بسیار خوبی در برابر حرارت، رطوبت، گرما، سرما، صوت و … هستند و جایگزینی عالی برای مصالح ساختمانی سنتی محسوب می شوند. از این رو کاربردهای فراوانی به عنوان دیوار و سقف در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، صنعتی، صنایع و آزمایشگاه ها، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، ویلاسازی و … دارند. ساندویچ پانل های سقفی دسته اول بسیار با کیفیت و مرغوب با قیمتی مناسب هستند اما برخی از افراد به منظور کاهش هزینه های پروژه ساختمان سازی خود ترجیح می دهند که از ساندویچ پانل سقفی دسته دوم استفاده نمایند. اگر می خواهید با قیمت ساندویچ پانل سقفی دسته دوم بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

 

پیشنهاد ما به شما : قیمت ساندویچ پانل آلومینیومی

 

قیمت ساندویچ پانل سقفی دسته دوم

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل های سقفی نوعی از ساندویچ پانل ها هستند که معمولا از آن ها برای ساخت سقف های شیب دار در مناطق پر بارش استفاده می کنند. البته برای ساخت سقف های سوله و … نیز این ساندویچ پانل ها کاربرد دارند و بسیار زیبا هستند. نصب و اجرای ساندویچ پانل های سقفی خیلی راحت است و بی نیاز از تعمیرات و نگهداری می باشد. این ساندویچ پانل ها کاملا مشابه پانل های دیواری هستند اما ضریب حرارتی پایین تری دارند. تنوع در ابعاد و ضخامت موجب شده ساندیچ پانل های سقفی بسیار پر کاربرد و محبوب باشند. از مهم ترین ویژگی های این پانل ها می توان به سبک بودن، مقاومت در مقابل زلزله، مقاومت در برابر رطوبت، عایق گرما و سرما، هزینه مناسب و … اشاره نمود. لازم به ذکر است که ساندویچ پانل های سقفی  در انواع دو طرفه ورق، یکروفویل یکرو ورق، یکرو ورق یکرو کاغذ، یکرو ورق یکرو نایلون تولید شده و در بازار موجود می باشند.

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی نو بهتر است یا دسته دوم؟

قطعا ساندویچ پانل های نو بهتر از دسته دوم هستند اما هزینه بالاتری دارند. این سازه ها به صورت پیش ساخته هستند و در ابعاد و اندازه متناسب با محل نصب طراحی و تولید می شوند، در نتیجه نمی توان از آن ها در مکانی با ابعادی متفاوت استفاده نمود، زیرا به طور دقیق اندازه نخواهد بود. از طرفی جداسازی ساندویچ پانل های سقفی از محل نصب اولیه موجب آسیب دیدن پانل ها و ورقه ها می گردد. مخصوصا زمانی که ساندویچ پانل ها از جنس درجه یک و مرغوب نباشند احتمال آسیب دیدن آن ها بیشتر خواهد شد و موجب می شود که طول عمر سازه نیز کاهش یابد و سریع تر به تعویض یا تعمیر نیاز پیدا کند. در نتیجه خرید برخی از ساندویچ پانل های سقفی دسته دوم و جنس نامناسب به جای کاهش هزینه، موجب افزایش هزینه نیز می شود.

 

پیشنهاد ما به شما : قیمت ساندویچ پانل ارزان

 

قیمت گذاری ساندویچ پانل سقفی دسته دوم

قیمت ساندویچ پانل سقفی دسته دوم با توجه به نوع و مواد به کار رفته در آن ها متفاوت است، از طرفی هر شرکتی دارای پنل های خاصی با ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت های مختلفی است. از این رو نمی توان قیمت مشخصی برای ساندویچ پانل های سقفی اعلام نمود. البته در مورد پنل های دسته دوم اختلافات قیمتی با توجه به کیفیت، میزان خرابی، رنگ، شرکت یا برند تولیدی آن ها و … بیشتر است. بنابراین نیاز است که فرد ضمن در نظر گرفتن شرایط ساندویچ پانل و قیمت آن به متناسب بودن جنس و نوع آن با مکان نصب نیز توجه کند که ابعاد متناسبی داشته باشد تا بتوان به راحتی آن ها را نصب نمود. نصب این ساندویچ پانل ها نیز همانند ساندویچ پانل های نو بسیار ساده است و در کم ترین زمان ممکن انجام می شود. از این رو با استفاده از آن ها می توان هزینه های ساخت و ساز را به مقدار قابل توجهی کاهش داد.

قیمت گذاری ساندویچ پانل سقفی دسته دوم

مزایای استفاده از ساندویچ پانل دسته دوم

این ساندویچ پانل ها نیز به نوبه خود دارای مزایایی هستند که موجب شده خیلی مورد استقبال قرار بگیرند و از مهم ترین مزیت های آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ارزان و مقرون به صرفه بودن
  • در صورتی که این سازه ها از نوع با کیفیت و درجه یک باشند در دسته دوم آن ها نیز مشکل و عیبی وجود ندارد و همان کارایی را دارد.
  • بنابراین ضروری است که در هنگام خرید ساندویچ پانل سقفی دسته دوم از سلامت آن ها اطمینان حاصل نمود و به ضخامت فوم و ورق، جنس ورقه ها، دانسیته آن ها و …توجه کرد.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat