ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

قیمت ساندویچ پانل سقفی

در گذشته از ساندویچ پانل ها فقط در ساخت قطار و هواپیما استفاده می شد. اما اکنون از این محصول محبوب و پر طرفدار در ساخت و ساز ساختمان ها نیز استفاده می شود. اگر مایل به اطلاع دقیق از قیمت ساندویچ پانل سقفی هستید در ابتدا بهتر است در رابطه با ویژگی های منحصر به فرد این محصول استثنایی و شگفت انگیز آشنا شوید. در این مقاله به مزایای استفاده از ساندوچ پانل سقفی، مهم ترین ویژگی های آن و برتری ساندویچ پانل سقفی نسبت به سایر مصالح ساختمانی پرداخته می شود. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا با این محصول استثنایی بیشتر آشنا شوید!

همینطور میتوانید برای خرید ساندویچ پانل بر روی کلمه بزنید تا یک خرید خوب از شرکت ما داشته باشید!

ساندویچ پانل سقفی

امروزه، یکی از پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی که برای پوشش سقف ها استفاده می شود، ساندویچ پانل سقفی است. این سقف پوش شامل دو لایه ورق است در بین آن ها فوم تزیق شده. بر اساس مواد سازنده و نوع فوم به کار رفته در آن، قیمت ساندویج پانل شما نیز می تواند متفاوت باشد. این محصول پر کابرد و پر طرفدار در دو نوع سه گام و پنج گام در بازار عرضه می شود. سبک و مدرن بودن ساندویچ پانل ها باعث شده که در ساخت و ساز سوله ها و ساختمان ها بسیار پرکاربرد باشند.

انواع ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل های سقفی،‌ با توجه به مواد به کار رفته در آن ها، یعنی نوع ورق و فوم استفاده شده، همچنین تعداد لایه ها و ضخامت شان تقسیم بندی می شوند. برخی از مهم ترین ساندویچ پانل های سقفی عبارتند از: ساندویچ پانل سقفی ذوزنقه با ورق گالوانیزه، ساندویچ پانل سقفی ساده، ساندویچ پانل سقفی با طرح سفال، ساندویچ پانل آلومینیومی، ساندویچ پانل سه گام پنج گام و… . قیمت ساندویچ پانل های سقفی برای هر کدام از این انواع با توجه به جنس، ورق ها و لایه ی فوم به کار رفته می تواند متفاوت باشد.

ساندویچ پانل های سقفی چگونه ساخته می شوند؟!

ساندویچ پانل های سقفی به دو صورت پیوسته و نا پیوسته تولید می شوند که دو فوم پلی استایرن و پلی اورتان از مواد اصلی تشکیل دهنده ی آن ها هستند.

مزیت های استفاده از ساندوچ پانل

هزینه ای که برای خرید ساندویچ پانل سقفی می کنید، مسلما برای املاک و ساختمان‌های شما بسیار حائز اهمیت و پر فایده می باشد. چرا که قیمت ساندویچ پانل سقفی نسبت به مزایایی که دارد بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. ساندویچ پانل های سقفی ضد حرارت، ضد زلزله و ضد آب هستند.  به علاوه در برابر صوت و برودت نیز عایق اند! همچنین، سبک وزن بودن ساندویچ پانل های سقفی باعث می شود که وزن سازه کمتر شود. خرید و استفاده از ساندویچ پانل سقفی باعث می شود که پروژه های عمرانی شما نیز بسیار سریعتر انجام شوند. همچنین استفاده از ساندویچ پانل سقفی باعث  افزایش طول عمر مفید ساختمان ها می شود و تنوع گسترده ی طرح و رنگ آن ها دکوراسیون و زیبایی ساختمان هایتان را تضمین می کند!

بیشتر بخوانید:تاریخچه و توسعه پانل ساندویچی

استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای چه مناطقی مناسب است؟!

خرید و نصب ساندویچ پانل سقفی، به علت ضد حرارت و ضد زنگ بودن برای مناطقی با آب و هوای مرطوب بسیار مناسب است. ضد برودت و رطوبت بودن ساندویچ پانل های سقفی، افزایش طول عمر سقف بناها و ساختمان های شما را تضمین خواهد کرد! ارزان بودن قیمت ساندویچ پانل های سقفی باعث می شود که ساکنین هر منطقه ای برای خرید این محصول ویژه و استثنایی وسوسه شوند! ولی حیف که کابرد آن ها فقط مخصوص مناطق خاصی است!

از ساندویچ پانل سقفی برای چه نوع ساختمان هایی استفاده می شود؟!

معمولا در ساخت و ساز سوله های صنعتی، سوله های ورزشی، کانکس ها، ویلا ها پست های نگهبانی،‌ تعمیرگاه ها، واحد های امدادی و… از ساندویچ پانل سقفی استفاده می شود.

قیمت ساندویچ پانل سقفی

اگر بخواهید به دبنال یک قیمت دقیق و مطمئن از ساندویچ پانل مورد نظر خود باشید در ابتدا باید بدانید که مایل به خرید کدام نوع از ساندویچ پانل ها هستید. هر نوعی از ساندویچ پانل سقفی، کابرد و ویژگی های مخصوص به خود را دارد، که در قیمت آن ها اثر می گذارد. همچنين توجه داشته باشید که ساندویچ پانل سقفی مورد نظرتان در چه طرح و چه رنگی باشد‌. چرا که این موارد هم بر قیمت ساندویچ سقفی اثر به سزایی دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat