ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی

همان طور که می دانید و در مقالات قبلی با آن آشنا شدید، ساندویچ پانل دارای ضخامت های متفاوتی بین 20-4 سانتی است که این میزان ضخامت میتواند با توجه به سلیقه مشتری و نوع مکان مورد استفاده متفاوت باشد که میتواند در قیمت انواع پانل با ضخامت های گوناگون تاثیرگذار باشد. در این مقاله به بررسی قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی و سایر مطالب مرتبط خواهیم پرداخت.

ویژگی پانل 10 سانتی

ساندویچ پانل 10 سانتی در انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری در بازار موجود است. این پانل ها نیز مانند سایر انواع پانل سقفی و دیواری در ضخامت و ابعاد گوناگون، نسبت به مواد و مصالح سنتی دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله سبک وزن بودن و قابلیت نصب و اجرای آسان، عایق پذیری بالا در برابر صوت و حرارت، جلوگیری از ورود رطوبت به داخل سازه، مقاومت در برابر ضربات فیزیکی و انواع مواد خورنده شیمیایی، هزینه تعمیر و نگه داری کم تر و طول عمر بالاست که میتواند در طول زمان، میزان هزینه تمام شده در مورد سازه های پانلی را نسبت به متریال سنتی مورد استفاده مثل آجر، سیمان و…را کاهش دهد.

کاربردهای پانل 10 سانتی

از پانل های با ضخامت 10 سانت می توان در سازه ها و مکان های گوناگونی استفاده کرد که عبارتند از:

  • سردخانه ها و صنایع برودتی
  • ساختمان های اداری و تجاری
  • مجتمع های مسکونی
  • هتل ها
  • کانتینرها
  • واحدهای امدادی
  • و…

قیمت ساندویچ پانل دیواری 10 سانتی

قیمت ساندویچ پانل دیواری 10 سانتی بسته به متریال به کار رفته در لایه میانی، ایعاد، وزن، مکان مورد استفاده و ضخامت آن میتواند متفاوت یاشد.

از پانل های سقفی میتوان برای پوشش دیواره سردخانه های صنعتی- برودتی، آپارتمان ها و منازل مسکونی، هتل ها، ادارات ، مجتمع های تجاری، دیواره کانتینرها، سازه های پیش ساخته، دیواره واحدهای امدادی و کمکی و.. مورد استفاده قرارگیرد.

قیمت ساندویچ پانل سقفی 10 سانتی

یکی دیگر از انواع پانل های 10 سانتی موجود در بازار، نوع سقفی آن است که برای پوشش سقف سازه های گوناگون مثل مجتمع های، اداری، تجاری و مسکونی، پوشش سقف سردخانه های برودتی و صنعتی ، آپارتمانو منازل مسکونی، هت، پوشش سقف واحدهای امدادی، کانتینرها و… مورد استفاده قرار داد.

قیمت این نوع پانل ها نیز بسته به عواملی همچون متریال به کار رفته در آن ها، وزن، ابعاد، ضخامت، مکان مورد استفاده به سفارش مشتری و شرایط بازار میتواند متفاوت باشد و نمیتوان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت.

قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی

قیمت ساندویچ پانل

قیمت انواع پانل سقفی و دیواری 10 سانتی موجود در بازار مثل ساندویچ پانل آلوزینک ، ساندویچ پانل طرح چوب ، ساندویچ پانل طرح آجر ، ساندویچ پانل نسوز ، ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی و…نیز میتواند بسته به وزن، ابعاد، ضخامت، نوع مکان مورد سفارش طبق نظر مشتری، متریال به کار رفته و شرایط بازاری متفاوت باشد و قیمت هر روزه آن متفاوت باشد.

سفارش و نصب پانل

هر یک از انواع ساندویچ پانل را میتوان بنا به نوع نیاز و میزان بودجه ای که در اختیار دارید، سفارش دهید و سپس کار نصب ساندویچ پانل را که یک کار تخصصی است به تکنسین های کاربلد و مجرب کبیرپانل با چندین سال سابقه کاری در زمینه نصب و اجرای انواع پانل ها بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت اجرایی و هزینه ای مقرون به صرفه، کار نصب و اجرای ساندویچ پانل را در مکان مدنظرتان انجام دهند.

توجه داشته باشید که قیمت نصب پانل با توجه ابعاد مکانی که می خواهید در آن جا از ساندویچ پانل استفاده کنید، وزن پانل، ضخامت و کیفیت متریال به کار رفته می تواند متفاوت باشد؛ به طور مثال، اگر شما می خواهید از ساندویچ پانل برای کارخانه های بزرگ صنعتی، آزمایشگاه ها و یا هر مکان با ابعاد وسیع دیگری استفاده کنید، هزینه نصب آن با مکان های کوچکتر مانند کانکس ها و یا مجتمع های مسکونی با متراژ پایین تر متفاوت است.

سخن آخر

در این مقاله با قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی، کاربرد در مکان های مختلف و همچنین ویژگی انواع پانل 10 سانتی آشنا شدید. این پانل ها نیز مانند انواع موجود در بازار سبک وزن بوده و قابلیت نصب و اجرای آسان دارند، عایق پذیری و مقاومت بالایی در برابر صوت، رطوبت و حرارت داشته و همچنین طول عمر و ایمنی بالایی در برابر حوادثی مثل آتش سوزی،زلزله، طوفان و گردبادهای شدید، باران و برف و… دارند و نسبت به متریال های سنتی به صرفه تر هستند.

برای نصب انواع پانل میتوانید با تکنسین های کبیرپانل در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat