ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

قیمت ساندویچ پانل 5 سانتی

همان طور که در مقالات سری قبل کبیر پانل با کاربردها، مزایا و ابعاد انواع ساندویچ پانل آشنا شدید، میدانید که امروزه به جای استفاده از مواد و مصالح سنتی و گران قیمت، در صنایع، سوله ها، مجتمع های اداری و مسکونی و…. از ساندویچ پانل که سبک وزن، قابلیت نصب آسان، عایق پذیری و مقاوت بالایی در برابر ضربات دارد استفاده میشود. در این مقاله میخواهیم قیمت ساندویچ پانل 5 سانتی را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع ساندویچ پانل 5 سانتی

می توان به دو دسته ساندویچ پانل دیواری 5 سانتی و ساندویچ سقفی پانل 5 سانتی تقسیم بندی کرد.

موارد کاربرد 5 سانتی

مانند سایر انواع ساندویچ پانل، موارد کاربرد های زیادی دارد. از ساندویچ پانل با ضخامت 5 سانت می توان در موارد زیادی از جمله سردخانه ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها، محیط های آموزشی، باشگاه ها، سوله ها، مجتمع های اداری و تجاری، مکان های مسکونی، هتل ها، سوله ها، کانکس ها، مخازن چند جداره و…. استفاده کرد.

لیست قیمت پانل نوع دیواری

ساندویچ پانل دیواری بین ضخامت های 4 تا 20 سانتی متری قابل سفارش است. شما بنا به نوع نیاز خود میتوانید ساندویچ پانل دیواری با ضخامت دلخواه و مدنظرتان سفارش دهید.

در این پانل ها از بهترین مواد اولیه و فوم جهت عایق بندی لایه های میانی ساندویچ پانل استفاده شده است. از  ساندویچ پانل دیواری می توان برای پوشش دیوار مکان های مختلف از جمله مجتمع های صنعتی، کانکس ها، ساختمان های پیش ساخته، دیواره یخچال های صنعتی و… میتوان استفاده کرد.

از این پانل ها همچنین می توان در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کرد.

بسته به ضخامتی که این نوع پانل ها دارند، قیمت متفاوت است و اگر از ساندویچ پانل 5 سانتی دیواری می خواهید برای پوشش مکان های مدنظر خود استفاده کنید، طبعا قیمت آن نسبت به ساندویچ پانل با ضخامت 5 سانت به بالا ارزان تر و از ساندویچ پانل با ابعاد 4 سانت کمی گران تر  است که باز هم بسته به شرایط بازار قیمت ها متغیر است و نمیتوان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت.

لیست قیمت ساندویچ پانل نوع سقفی

پانل 5 سانتی نوع سقفی نیز بین ضخامت های 4 تا 20 سانتتی متری قابل سفارش است. بنا به نیاز خود میتوانید ساندویچ پانل دیواری با ضخامت مد نظرتان سفارش دهید.

در این نوع پانل ها نیز از بهترین نوع فوم و مواد اولیه استفاده شده است. ساندویچ پانل سقفی می تواند بهترین انتخاب برای پوشش سقف کانکس، مجتمع های تجاری، صنعتی، یخچال های صنعتی و… باشد.

از این نوع پانل ها نیز میتوان در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کرد و به دلیل بهترین مواد اولیه استفاده شده برای ساخت این نوع پانل ها، مقاومت بالایی در شرایط جوی مختلف دارند و بسته به ضخامتی که دارند قیمت آن ها با انواع دیگر پانل ها ضخامت بیشتری دارند متفاوت است.

 

لیست قیمت

قیمت ساندویچ پانل به عوامل گوناگونی نظیر وزن، ضخامت، ابعاد، مواد به کار رفته و شرایط بازار بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی را در مورد آن در نظر گرفت.

در مورد انواع پانل 5 سانتی نیز  همین طور است و بسته به ضخامت، وزن و ابعادی که دارد، قیمت آن را از سایر پانل ها با ابعاد و ضخامت های گوناگون متمایز می کند.

سخن آخر

در این مقاله، کاربردها و قیمت انواع پانل 5 سانتی را مورد بررسی قرار دادیم و دریافتید که قیمت پانل بسته به ابعاد، ضخامت، وزن، نوع مواد به کار رفته،  شرایط بازار میتواند متفاوت باشد.

انواع پانل دیواری و سقفی از مزایایی همچون قابلیت نصب و اجرای آسان، عایق پذیری بسیار بالا در برابر حرارت، صوت و رطوبت، مقاومت عای در برابر ضربات فیزیکی و شرایط آب و هوایی متفاوت است و کاربردهای زیادی در صنایع و مکان های گوناگون از قبیل ساختمان سازی، مجتمع های ادازی، تجاری، مسکونی، سردخانه ، یخچال های صنعتی و… مورد استفاده قرار میگیرد.

شما بسته نوع نیاز، سلیقه و میزان بودجه ای که در اختیار دارید میتوانید از پانل 5 سانتی در مکان هایی که می خواهید استفاده کنید. نصب و اجرای پانل های 5 سانتی نیز بسیار آسان بوده و در کم ترین زمان ممکن توسط تکنسین های مجرب کبیرپانل نصب و اجرا می شود.

برای ارتباط با تکنسین های مجرب کبیرپانل جهت نصب ساندویچ پانل می توانید به این سایت مراجعه کرده تا کار نصب و اجرای پانل شما در کم ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت مدنظر انجام گردد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat