ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

مزایای استفاده از ساندویچ پانل رنگی

یکی از مزایای ساندویچ پانل‌ها علاوه بر عایق پذیری بالا و مقاوم بودن این است که در انواع طرح و رنگ های گوناگون تولید میشوند و محدودیتی از این لحاظ ندارند و شما با توجه به نوع سلیقه و مکانی که می خواهید از ساندویچ پانل استفاده کنید، می توانید از انواع رنگ های ساندویچ پانل استفاده کنید. در این مقاله از می خواهیم شما را با مزایای استفاده از ساندویچ پانل رنگی آشنا کنم.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل رنگی در نمای ساختمان ها

  • زیبایی نمای ساختمان
  • پرداخت هزینه کم تر بابت نگه داری و تعمیرات ساختمان
  • محافظت در برابر فرسودگی و سایش و صدمات فیزیکی

مراحل تولید ساندویچ پانل رنگی

  • شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل، در تولید این نوع پانل ها از رال رنگ استفاده می کنند؛ رال رنگ در واقع استاندارد و ابزاری برای برای شناسایی و تمایز رنگ ها از یکدیگر است.
  • ورقه های فلزی از قبیل گالوانیزه، آلومینیوم، زینک و… این قابلیت را دارا هستند که بر  روی آن ها از رنگ های مختلف و متنوع استفاده شود. با استفاده از رنگ های کوره ای و یا استاتیک ، می توان بر روی فلزات رنگ پوشانی کرد و برای تولید ساندویچ پانل رنگی از آن ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید

برای اطلاع و بررسی قیمت ساندویچ پانل دیواری کلیک کنید.

در مورد رال رنگ و کاربردهای آن

همان طور که در سطرهای بالا گفته شد، رال رنگی ابزاری برای تعیین رنگ و تمایز  رنگ های ساندویچ پانل است و به عنوان کد رنگ عمل می کند. کد رنگ در انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری برحسب کدر بودن، روشن بودن رنگ و خواص رنگ متفاوت است.

انتخاب رال رنگی مناسب بیشتر بستگی به نظر و سلیقه مشتری، مکان مورد استفاده و نوع کاربری سازه بستگی دارد.

به عنوان مثال، برای سالن های ورزشی بیشتر از رال رنگی سفید و سیاه و آبی و سبز استفاده میشود، در مکان های سردسیر از  ساندویچ پانل رنگی با رنگ گرم و در مناطق گرمسیر معمولا از رنگ های سرد استفاده می کنند و برای مناطق مسکونی نیز بسته به دلخواه مشتری از رنگ های گرم و سرد و یا ترکیبی از این دو رال رنگی استفاده می شود.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل رنگی

 

اندازه و ضخامت پانل های رنگی

این نوع پانل ها قابل عرضه در اندازه های متفاوت و همچنین رنگ های مختلف هستند. اگر در تولید ساندویج پانل رنگی از ورق آلوزینگ، آلومینیوم و گالوانیزه استفاده شود، ضخامت آن بین 0.5 الی 0.7 میلیمتر است.

رنگ های معمول مورد استفاده در پانل های رنگی

رنگ های معمول مورد استفاده در تولید پانل های رنگی معمولا بنفش، نقره ای، طوسی،صورتی، قهوه ای سوخته،کرمی، سبز یشمی،پرتقالی، نارنجی، قرمز، سفید یخچالی، قهوه ای سوخته، نقره ای و سفالی و… است.

در چه مکان هایی از ساندویچ پانل رنگی استفاده می کنند؟

معمولا برای پوشاندن سوله ها، زیباسازی شهر، پوشاندن سقف ها و دیوارهای سازه های مختلف و…. از ساندویچ پانل رنگی استفاده می کنند که باز هم بنا به نوع سلیقه افراد سفارش دهنده ساندویچ پانل می تواند متفاوت باشد.

نکاتی که در هنگام سفارش پانل های رنگی نباید فراموش کنید

1- قبل از سفارش پانل های رنگی، به دکوراسیون مکان مورد استفاده دقت باشید تا با هم ست باشنند؛ توجه به این موضوع حتی می تواند باعث جلب مشتری بیشتر نیز بشود.

2- به نوع ورق استفاده شده در پانل های رنگی داشته باشید و با توجه به مکانی که در آن جا می خواهید از آن استفاده کنید، این موضوع را حتما مورد توجه قرار دهید؛ مخصوصا اگر می خواهید از این پانل ها در شرایط آب و هوایی سخت و یا مکان های مرطوب استفاده کنید، دقت داشته باشید که نوع ورق مورد استفاده در پانل، از عایق پذیری بسیار بالایی برخوردار باشد.

3- به ابعاد مکانی که در آن جا می خواهید از ساندویچ پانل رنگی استفاده کنید، توجه داشته باشید تا احیانا دچار هزینه های اضافه تر نشوید.

قیمت پانل های رنگی

براساس نوع موارد به کار رفته، نوع ورق به کار رفته در ساندویچ پانل، قطر و اندازه پانل و… قیمت این پانل ها می تواند متفاوت باشد. برای مشاهده‌ انواع و خرید ساندویچ پانل روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

سخن آخر

در این مقاله با مزایا و کاربردهای پانل رنگی آشنا شدید. این پانل ها تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و شما می توانید با توجه به نوع رال رنگی مورد استفاده و بر حسب ذائقه و سلیقه، مکان جغرافیایی، ابعاد مکانی، نوع کاربری و…پانل رنگی مد نظر خود را سفارش دهید.

برای نصب ساندویچ پانل و آگاهی از قیمت نصب انواع پانل ها می توانید با تکنسین های حرفه ای کبیرپانل در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat