ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

مزایای استفاده از ساندویچ پانل

مزایای استفاده از ساندویچ پانل  چیست؟ با گسترش دانش و تکنولوژی های جدید ، ابزار های به روز تر جایگذین روش های کهنه و قدیمی شده است در عصر حاضر نیز با تولید ساندویچ پنل ها که مزیت های بسیاری دارند کمتر کسی به دنبال کار های وقت گیر گذشته می رود و ساندویچ پانل ها طرفداران بیشماری پیدا کردند . مصالحی که در گذشته و ایام قدیم استفاده می شدند مانند آجر ، سیمان ، سنگ و … دیگر کم تر استفاده می شوند و مصالح ساختمانی جدید تر مانند ساندویچ پانل ها جایگذین آن ها شده اند . ساندویچ پانل های دیواری پارتیشن بندی دیوار ها را انجام می دهد .

مزایای استفاده ساندویچ پانل: ساندویچ پانل های دیواری برعکس پانل های سقفی بر روی بدنه شان فراز و نشیب و ناهمواری های کمتری نیز دارند و سطح هموار و صاف تری را دارا می باشد . پانل دیواری در مدل های ساده ، نر و مادگی ، دو رو نایلون ، دو رو ورق و یک رو ورق به دست تولید می رسند و قیمت هر کدام از این مدل ها با همدیگر متفاوت می باشد .

مزایای استفاده از ساندویچ پانل

فایده های کلی استفاده از ساندویچ پانل :

پانل های دیواری که بر روی خود بخش های نامسطح و بر آمدگی دارد استحکامشان به زمان مونتاژ بالا می باشد و همپوشانی مطلوبی دارد . اگر بخواهید یک متر مربع دیوار را با این ساندویچ پانل دیواری بپوشانید در هزینه خود صرفه جویی نموده اید چرا که یک متر مربع از این محصول نسبت به محصول های دیگر به صرفه تر می باشد و قابلیت نصب مجدد و جا به جایی نیز دارد . این پانل های دیواری به سرعت و آسانی نصب می شوند و ساندویچ پانل ها در مقابل رطوبت ، حشره های موذی و زنگ زدن مقاومت بالایی دارد . این ساندویچ های پنلی استحکام زیادی دارند و مقاوم هستند . در سازه وزن مربوط به سازه های لانه زنبوری بیشتری استحکام را دارند .

بیشتر بخوانید: ساندویچ پانل 

ساندویچ پانل های فلزی و کامپوزیتی مانند باقی ساختار های مرکب مقاومند .

مزیت های موردی استفاده از ساندویچ پانل :

✔️حمل و نقل و جا به جایی ساندویچ پانل ها بسیار ساده است چرا که وزن آن ها بسیار سبک می باشد .

✔️هنگامی که از ساندویچ پانل در ساختمان استفاده می کنیم خواص ضد زلزله ای دارند به علت اینکه وزن کمی دارند .

✔️با استفاده از ساندویچ پانل ها در زمان شما صرفه جویی می شود چرا که اتصال و نصب ساندویچ پانل ها بسیار ساده و سریع می باشد .

✔️شما برای تهیه ی ساندویچ پانل ها هزینه کمی باید هزینه کمی پرداخت کنید و در هزینه های شما هم صرفه جویی می شود .

✔️ساندویچ پانل (پنل) ها هزینه مناسبی دارند و مراحل نصبشان نیز فوق العاده ساده می باشد پس خود این موارد هزینه های مصرفی در قسمت ساخت و ساز را کم تر می کند .

پیشنهاد مابه شما:خرید ساندویچ پانل

✔️ساندویچ پانل ها عایق های قدرتمند برودتی و حرارتی هستند و باعث می شوند که اتلاف انرژی هم شکل نگیرد و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند در نتیجه در هزینه های ناشی از مصرف انرژی هم صرفه جویی می کند .

✔️ساندویچ پانل ها در طیف وسیعی از رنگ های متنوع و طرح های متفاوت از هم تولید شده اند که سلیقه های مختلف را در بر میگیرد .

✔️ساندویچ پانل ها فشار های زیاد را نیز به آسانی تحمل می نمایند .

✔️ساندویچ پانل ها در مقابل ضربه نیز مقاومت دارند.

✔️ساندویچ پانل ها طول عمر زیادی دارند .

✔️ساندویچ پانل ها دارای خاصیت مونتاژ و دمونتاژ شدن دارند و تا مدت زیادی قابل استفاده هستند .

✔️استحکام و همپوشانی ساندویچ پانل ها به علت ناهمواری های رویشان ، بالا هست .

✔️ساندویچ پانل ها را می توان به سادگی تمیز کرد و شست پس نگران کثیف شدنشان هم نباشید .

✔️ساندویچ پنل ها آکوستیک (عایق صدا) می باشند .

✔️ساندویچ پانل ها همینطور مقابل رطوبت ، زنگ زدن ، مشتعل شدن کاملا با دوام و مقاوم می باشد .

✔️ساندویچ پانل ها برای هر اقلیمی در هر شرایط آب و هوایی چه سرد و چه گرم مناسب هست چرا که مقاومت بالایی در مقابل این فاکتور ها دارد .

✔️اگر از خوردگی و پوسیدگی محصولات رنج می برید این نوع پانل ها به هیچ وجه دچار پوسیدگی و آسیب های این شکلی نمی شوند و  ماندگاری ، کارایی و زیبایی ساندویچ پانل ها تا سال ها با دوام می باشند .

✔️در کف سردخانه ، دیوار ها ، سقف های ساختمان می توانید از ساندویچ پانل ها استفاده کرد چرا که مانع از رشد گیاه های اضافه و حشره ها می شود .

✔️ساندویچ پانل ها فاقد گاز های شیمیایی و بو های مضر برای سلامت انسان می باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat