ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

مزایای ساخت ویلا با ساندویچ پانل

مزایای ساخت ویلا با ساندویچ پانل: چه مواردی جزو مزایای ساخت ویلا با ساندویچ پانل می باشد؟

ساخت خانه های عایق خود نگهدار

دیوارها با استفاده از پانل های ساندویچ SIP (SIP) حداکثر سطح صاف را با یکدیگر متفاوت می کنند. بنابراین، برخی از کارهای اضافی در پایان آنها نیازی به انجام ندارند. اگر بخشی از دیوار آسیب دیده باشد، انجام تعمیرات می تواند برای حداقل مدت زمان باشد. مواد تشکیل دهنده پانل قادر به جذب رطوبت نیستند، از افراط دما نمی ترسند. بنابراین خانه از پانل های SIP بسیار محبوب است.

سطح عایق آن ها فوق العاده بالاست. آنها همچنین در ایمنی زیست محیطی متفاوت هستند. ساندویچ پانل ساخته شده از ترکیبات آلی، که می تواند انواع اثرات نامطلوب از خارج را تحمل کند.

اساس این مصالح ساختمانی-پروفیل گالوانیزه یا چوب. داخل پانل ها با یک عایق حرارتی پر شده است. از آنجایی که می تواند به عنوان یک فوم ساده و فناوری الیاف بازالت عمل کند. بنابراین نیازی به استفاده اضافی از مواد عایق نیست. ساندویچ پانل در تمامی سایزها موجود است.

ضخامت به طور معمول در حدود 15 سانتی متر NIB، عرض – 60 سانتی متر، و طول می تواند به 10 متر برسد. همه چیز به این بستگی دارد که سازندگان با چه چالش هایی روبرو هستند. نصب این ماده بسیار ساده است، اما فقط باید با رعایت کامل استانداردهای تکنولوژیکی انجام شود. فقط در این صورت می توانید نه تنها یک طراحی محکم، بلکه بسیار بادوام نیز داشته باشید.

طرح اتصال دقیقی وجود دارد که باید دنبال شود. عناصر اصلی ثابت کننده این ماده پیچ های گالوانیزه هستند. ساندویچ پانل ها با استفاده از عناصر داده بر روی یک قاب فلزی نصب می شوند. اتصالات به صندلی ها محکم بود، از ترکیبات آب بندی مختلف، پرچ ها و پدهای پلی اورتان استفاده کنید. اتصال ضعیف یا ناکافی بودن نیازهای تکنولوژیکی می تواند منجر به شکست عایق شود، بنابراین ساختمان نه تنها سرد، بلکه پر سر و صدا خواهد بود.

مزایای ساندویچ پانل

هر سال، تقاضا در صنعت ساخت و ساز برای ایجاد خانه های روستایی در یک ساندویچ پانل در حال رشد است. این به دلیل مزایا، دوام، خواص ترموفیزیکی و استحکام آن است. این پانل ها از نظر اندازه بسیار بزرگ هستند و با کمک آنها می توانید خیلی سریع خانه ای بسازید.

بیشتر بخوانید: استفاده از ساندویچ پانل در ساخت سالن های صنعتی

SİP (SIP) می توان آن را در دیوار عمودی، افقی و حتی مورب نصب کرد. از اینها، همانطور که می توانید پایه سقف را ایجاد کنید. در همان زمان، اینها در مورد مسئله و عایق بندی زیر شیروانی تصمیم می گیرند. پارتیشن های داخلی نیز می توانند از ساندویچ پانل و همچنین طبقات میانی ساخته شوند. بله، اغلب در این موارد بیشتر از عناصر مینیاتوری استفاده می شود، اما مزایای ساندویچ پانل، در حفظ گرما است. حتی استفاده از آنها می تواند نمای زیبایی را ایجاد کند، که چیزی کوچک در ظرافت او جای خود را می دهد.

این نوع پانل به خوبی تحمل می کند قرار گرفتن در معرض جوی مختلف، اتاق را کاملا عایق می کند و بسیار بادوام است. در مورد رنگ، شما می توانید آنچه را که می خواهید انتخاب کنید، فقط بتن یا آهن نیست که همیشه یک رنگ است.

با کمک ساندویچ پانل ها می توان به سرعت و به راحتی ساختمان مورد نظر خود را تقریبا در هر شرایط آب و هوایی ساخت که در حال حاضر یک امتیاز بسیار بزرگ است. در مورد خرید، امروز چیزی بخرید، ساندویچ پانل با کیفیت بالا، ساندویچ پانل گوشه ای یا دیواری را می توانید حتی از طریق اینترنت – کاتالوگ بزرگی از ساندویچ پانل ها وجود دارد، بنابراین انتخاب ساده و سریع خواهد بود.

برای ساخت خانه از پانل های SIP خرید سودآور به پایان رسید

فهرست دلایلی که در آن مالک آینده خانه تمام شده را خریداری نمی کند، اما ترجیح می دهد سفارش ساخت یک خانه جدید را بدهد، موارد اصلی به شرح زیر است:

هر فروشنده ای که مایل به فروش خانه است بهترین مزیت را دارد، بنابراین هزینه خرید زمین با پرداخت ساخت و ساز روی آن در خانه همیشه کمتر از آن چیزی است که باید هنگام خرید یک خانه تمام شده پرداخت کنید.

تمام خطرات از دست دادن پول پس از تصمیم گیری در مورد ساخت و ساز خانه ها و عدم دستیابی به تمام شده حذف می شود.

با سفارش ساخت خانه از پانل های SIP، توسعه دهنده می تواند ویژگی های خانه ها را از پانل های SIP و اینکه چرا ساخت یک خانه دو طبقه از پانل های SIP سودآور است مشخص کند.

به مشتری حق انتخاب یکی از گزینه های گرمایش داده می شود – گرمایش هوای منازل پانل های SIP، برق گرمایش خانه از پانل های SIP یا نصب سیستم “کف گرم”.

در مرحله ساخت و ساز، مشتری می تواند کیفیت را در هر مرحله از ساخت خانه پانل های SIP، از جمله قابلیت اطمینان اتصال بین پانل های CIP، کنترل کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat