ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

مزایای پارتیشن بندی با ساندویچ پانل

با کاربرد انواع ساندویچ پانل در مقالات قبلی تا حدودی آشنا شدید و دانستید که از ساندویچ پانل در صنایع مختلفی از قبیل صنعت سازمان سازی، ساخت انواع سوله صنعتی و… کاربرد دارد. در این مقاله میخواهم شما را با مزایای پارتیشن بندی با ساندویچ پانل آشنا کنم.

این سازه های پیش ساخته به دلیل برخورداری از مزایای همچون قابلیت انعطاف پذیری بالا، عایق بودن، وزن سبک، حمل و نقل آسان، مقرون به صرفه بودن و… در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد و علاوه بر کاربرد در صنایع ذکر شده، در پارتیشن بندی نیز کاربرد دارند.

دلایل استفاده از پارتیشن بندی

از پارتیشن بندی در مکان های مختلف اداری، مسکونی و… به این علت استفاده می کنند که ضمن حفظ حریم خصوصی هر بخش، هر یکی از بخش ها فضای منحصر به فردی برای خود داشته باشد.

یکی دیگر از دلایل برای استفاده از پارتیشن بندی در مکان های مختلف این است که از ورود سرما و گرما و سر و صدای اضافه به مکان مورد نظر جلوگیری میگردد.

علاوه بر این دلایل، مکان مورد نظر شما از نظر دکوراسیون داخلی جلوه زیباتری به خود می گیرد و به خصوص در مورد استفاده در مجتمع های تجاری و شرکت های بازرگانی میتواند مشتری های زیادی را جذب کند.

دلایل استفاده از ساندویچ پانل در پارتیشن بندی

استفاده از ساندویچ پانل در پارتیشن بندی ساختمان های مختلف دلایلی دارد که در ادامه به  آن اشاره خواهیم کرد:

1- هیچ فشاری به دیوارهای پارتیشن وارد نمی شود

به دلیل همان خاصیت سبک وزن بودن ساندویچ پانل، در پارتیشن بندی مکان های مختلف از قبیل ادارات، مجتمع های تجاری و مسکونی و… از ساندویچ پانل استفاده می کنند؛ زیرا وزن سنگینی نداشته و بنابراین فشار زیادی به دیوار پارتیشن وارد نمیشود و با خیال راحت می توان از ساندویچ پانل برای پارتیشن بندی نیز استفاده کرد.

2- صرفه جویی در هزینه و زمان

همان طور که می دانید، این سازه های پیش ساخته نسبت به سایر انواع مصالح ساختمانی مقرون به صرفه تر هستند و لازم نیست هزینه زیادی بابت آن ها خرج کرد؛ همچنین به دلیل سبک وزن بودن نیز نصب و اجرای آن ها زمانبر نیست و لازم نیست تا زمان زیادی صرف نصب این سازه پیش ساخته شود.

3- ساندویچ پانل ها قابلیت مونتاژ و دمونتاژ  کردن دارند

قابلیت دمونتاژ و مونتاژ کردن این سازه ها این امکان را فراهم میسازد که برای اجرا در محل های دیگر هم از آن ها استفاده شود.

4- تنوع رنگ بندی ساندویچ پانل ها

انواع ساندویچ پانل به دلیل برخورداری از تنوع رنگ بندی، جلوه زیبایی به پارتیشن بندی مکان مورد نظر نیز می بخشند و شما بسته به نوع سلیقه مکانی که میخواهید بخش بندی کنید، میتوانید از انواع متنوع رنگ بندی های این سازه در مکان های مختلف استفاده کنید و دکوراسیون زیبایی به آن جا ببخشید.

5- عایق بودن ساندویچ پانل ها

همان طور که می دانید، ساندویچ پانل ها عایق پذیری بسیار بالایی دارند و به راحتی آب و رطوبت در آن ها نفوذ نمیکند. بنابراین با خیال راحت می توان از این سازه ها جهت پارتیشن بندی مکان های مورد نپظر بهره گرفت.

6- نظافت و شسشتشوی آسان

این سازه ها همچنین هزینه نگه داری چندانی ندارد و نظافت و شستشوی آن ها آسان است.

7- مقاوم در برابر  آتش سوزی

ساندویچ پانل ها به به دلیل آن که عایق حرارت هستند، از آن ها برای پارتیشن بندی نیز استفاده می گردد تا ضمن بهره بردن از مزای پارتیشن بندی، در هنگام برورز حریق و آتش سوزی، آسیب و هزینه کم تری به ساختمان وارد گردد.

دلایل استفاده از ساندویچ پانل در پارتیشن بندی

برای پارتیشن بندی با استفاده از ساندویچ پانل چه میزان باید هزینه کنیم؟

همان طور که در مقالات قبلی و همچنین در این مقاله به آن اشاره کردم، استفاده از ساندویچ پانل در صنایع و در مکان های مختلف می تواند بسیار مقرون  به صرفه تر باشد؛ زیرا حمل و نقل و نصب و اجرای آسانی دارند و به همین دلیل علت، شما متحمل هزینه زیادی نخواهید شد و  فقط بسته به آن که ساندویچ پانل مورد استفاده برای پارتیشن بندی از از جنس ورق پلی کربنات، پشم سنگ، پلی اتیلن، پلی استایرن و… باشد و یا این که در چه ابعادی مورد استفاده گیرد، قیمت آن میتواند کمی متغیر باشد.

سخن آخر

در این مقاله با یکی دیگر از موارد کاربد این سازه های پیش ساخته مقرون به صرفه آشنا شدید؛ از این سازه ها میتواند در پارتیشن بندی و به منظور حفظ حفظ حریم خصوصی و بهتر انجام گرفتن کارهای هر بخش استفاده کرد و استفاده از ساندویچ پانل نیز به دلیل خواص عایق بودن، مقاوم بودن، انعطاف پذیری بالا و… میتواند بهترین گزینه باشد.

برای نصب انواع ساندویچ پانل با تکنسین های کاربلد کبیرپانل در ارتباط باشید تا کار نصب ساندویچ پانل را در کم ترین زمان و با بالاترین کیفیت مد نظر برای شما انجام دهند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat