ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

نکات مهم در خرید ساندویچ پانل

در این مقاله میخواهیم در مورد نکات مهم در هنگام خرید ساندویچ پانل را بررسی کنیم.در ادامه به بررسی نکات مهم در خرید ساندویچ پانل می پردازیم. در تعریف ساندویچ پانل می توان به ساختار سه لایه آن اشاره کرد که دارای هسته ای میانی و دو ورق نسبتا نازک می باشد.

مصالح ساختمانی از اصلی ترین موضوعاتی هستند که در تهیه و ساخت سازه ها بسیار پر اهمیت می باشند.به همین جهت باید در انتخاب آن ها بسیار دقیق و وسواس گونه عمل کرد. در نتیجه این مورد، از اتلاف انرژی و زمان و نیز هزینه بازیابی صرفه جویی می شود. بنابراین باید پیش از اقدام هر پروژه ای، با متخصصان خبره و با تجربه این حرفه مشورت گرفت تا سازه ای استاندارد با مصالح قوی و با کیفیت و هزینه مناسب به دست آید که در نتیجه آن سازه ای با دوام و ایمن تشکیل شود.

همینطور میتوانید در مورد ساندویچ پانل دیواری نیز بیشتر بدانید.

نکات مهم و اصلی جهت خریداری ساندویچ پانل

از جمله نکاتی که در خرید ساندویچ پانل می بایست به آن اشاره کرد، موارد زیر می باشند: می بایست مزایای استفاده از ساندویچ پانل در آن به درستی تشخیص داده شود، به هزینه های احتمالی آن توجه لازم را داشته باشید، اولویت بندی مناسبی در خریداری ساندویچ پانل باید انجام بگیرد، جهت دریافت و نصب ساندویچ پانل باید به بخش پشتیبانی مراجعه کنیم،

جهت بهره گیری از ساندویچ پانل بهتر است با نصاب و یا کارشناس خبره این بخش، مشورت بگیرید، سازگاری ساندویچ پانل متناسب با اب و هوای بومی منطقه مد نظر باید به خوبی بررسی شود و از ساندویچ پانل نیز می توانید جهت زیبایی و مناسب بودن ظاهر سازه ها استفاده نمایید.

بررسی نکات جزئی تر در خرید ساندویچ پانل

از جمله مواردی که می بایست به صورت دقیق تر و جزئی تر در خرید ساندویچ پانل به آن اشاره کرد، بدین صورت است: انتخاب مناسب ورق بسیار مورد اهمیت است. به این جهت که می تواند سازه را نسبت به خوردگی و پوسیدگی ناشی از عوامل متخلف حفظ کند. ورق الورینک می تواند این ویژگی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:مزایای استفاده از ساندویچ پانل پیش ساخته

عمر و بازدهی فوق العاده این ورق، نیز از جمله خصوصیات بارز آن می باشند. این نوع ورق وارداتی می باشد. گالوانیزه می باشد و از فولاد آهن تشکیل شده است که به صورت شناور در روی، قرار گرفته است.‌ این ورق در برابر شکستگی و زنگ زدگی بسیار حائز اهمیت می باشد. آخرین ورق به کار رفته در ساندویچ پانل از جنس آلومینیوم می باشد که به شکل برگه های نازک هستند که انعطاف بالایی دارند و قابل خم شدن می باشند. این لایه به عنوان روکش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مورد دیگری که در خرید ساندویچ پانل باید به آن اشاره کرد، فوم عایق می باشد. این فوم میان دو ورق قرار می گیرد. خصوصیت بارز این فوم، عایق بودن می باشد. فوم عایق پلی یورتان بهترین نوع فوم در مقایسه با سایر فوم های موجود در بازار می باشند.

ضد حریق بودن، ویژگی خوب این فوم ها می باشد. این فوم، عایق صدا، عاشق حرارت و عایق گرما و سرما است این موضوع در سازه های ساختمانی بسیار مورد توجه می باشد.

نقش دستگاه تولید ساندویچ پانل در کیفیت آن

ساندویچ پانل ها هنگامی از کیفیت بالایی برخوردار می باشند که که دستگاه تولید کننده آن ها دارای انواع استاندارد های جهانی باشد. چنانچه دستگاه، نامرغوب و یا غیر استاندارد باشد، ساندویچ پانل های به دست آمده از آن ها، عایق مناسبی نخواهند بود و عمر مفید پایین نری را دارا می باشند. در نصب آن نیز ممکن است ایراداتی وارد شود. به همین جهت نوع دستگاه از لحاظ استاندارد های جهانی و مرغوبیت بسیار موثر می باشد.

نقش شرکت تولید کننده ساندویچ پانل در کیفیت آن

انواع شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل تلاش می کنند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه دهند و اجناسی مرغوب و استاندارد به مخاطبان خود ارائه کنند. این موضوع سبب می شود اعتبار مجموعه افزایش پیدا کند و مشتریان خود را راضی نگه دارند. نکته قابل توجه آن است که همواره هزینه های پایین نباید ملاکی جهت خرید ساندویچ پانل محسوب شود. ساندویچ های پانل بر اساس هزینه های آن ها دارای کیفیت های مختلفی می باشند. بنابر این موضوع اگر ارزان قیمت بودن اجناس برای شما مهم است، باید سطح انتظارات خود را با کیفیت آن ها تطبیق داده و مرغوبیت و عمر بالایی را از آن ها انتظار نداشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat