ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

ورق پلی کربنات

ورود نور طبیعی به فضای داخلی یک اولویت برای بسیاری از ساختمان ها است که در صرفه جویی برق و انرژی می تواند کمک به سزای بکند سقف های قدیمی شفاف اکثرا از شیشه و آهن ساخته شده اند که خطر بالقوه شکستن شیشه ها همیشه وجود دارد.

امروزه با پیشرفته شدن صنعت معماری و ساختمان سازی از پلی کربنات به جای شیشه در بخشهای مختلف ساختمان به خصوص برای پوشش سقف پاسیو ، و در خانه های ویلایی که اکثرا دارای استخر رو باز هستند به عنوان سقف استخر نیز استفاده می کنند . همپچنین از سقف نورگیر پلی کربنات برای سقف سوله هم می توان استفاده نمود .

 

ورق های پلی کربنات به دلیل داشتن انواع متنوع و در اندازه های گوناگون کاربرد گسترده ای را در صنعت ساختمان به خصوص مصالحی که برای ایجاد نورگیر از آنها استفاده می شود ، فراهم کرده است. همچنین به دلیل داشتن تنوع رنگ در ورق های پلی کربنات می توان در ساخت نورگیر ، پوشش سقف پاسیو و سقف استخر,پوشش سقف حیاط خلوت طرح های زیبایی را پیاده سازی نمود.

مزیت های سقف پلی کربنات :

مقاومت در برابر ضربه و اشتعال پذیری کمتر در مقابل ورق های اکرولیک

 

مقاومت مناسب در برابر عوامل جوی همانند طوفان و تگرگ

 

مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش UV و سایر شرایط جوی

 

مقاومت در برابر ضربه و خراش

 

خود خاموشی و اشتعال ناپذیری

 

وزن پایین در مقابل شیشه

 

عدم تبادل حرارتی، کاهش هزینه انرژی در فصول مختلف

 

عایق سرو صدا

 

به علت بودن لایه خارجی آن، گرد و غبار و دوده معلق در هوا جذب سطح ورق نشده و با اولین شستشوی ساده و یا باران به راحتی پاکیزه می‌گردد.

 

ورق های پلی کربنات

 

ورق های چند جداره پلی کربنات به دلیل ساختار خاص خود به انتخاب اول در ساختارهای انتقال نور همراه با بهینه سازی مصرف انرژی تبدیل شده اند.

 

ورق پلی کربنات مناسب ترین انتخاب برای پوشش گلخانه ها ،پاسیو،حیاط خلوت،پل های عابر پیاده ، نورگیرهاو عایق صوتی می باشند. ورق پلی کربنات با توجه به اینکه در رنگهای متنوع و ضخامت های مختلف تولید می شوند نیازهای مشتریان به طیف های رنگی مختلف ونیز شرایط متنوع پروژه های مشتریان با توجه به تنوع بارگذاری را تامین می کنند. ورقهای پلی کربنات می توانند کاربردهای مناسبی نظیر عایق صوتی یا حرارتی را دارا باشند ورق های پلی کربنات جایگزین مناسب و ایمنی برای شیشه در معماری و محوطه سازی نوین می باشند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat