ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

کاربرد‌ کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل، کانکسی است که از ساندویچ پانل ایجاد می شود. این کانکس ها در میانه ی اقسام کانکس ها درخواست کننده بسیاری را به خود اختصاص داده است که این موضوع به علّت مزیت های بسیاری است که ساندویچ پانل به خود دیده است. کانکس ساندویچ پانل یک ساختاری بسیار سبک و مرکبی شکل است که از دو سوی به دو لایه محدود گردیده است و در قسمت وسط آن یک لایه عایق واقع می شود.

ماده این عایق میبایست به شدّت نرم نیز سبک و حاوی خاصیت فیزیکی ویژه باشد. سطوح خارجی ورق ها را می توانند کمی راه راه یا آن که مسطح یا با ویژگی های خاص دیگر نیز به مرحله ی تولید رسانند. هسته مرکزی موجب مقاومت و استحکام سازه در برابر بارهای برشی می شود و با یک فاصله ای که در بینابین ورق ها شکل می دهند، فشارهای سطحی را خواهد گرفت. وجود این موقعیت ضمن ساندویچ پانل ها منجر به دسترسی به بهترین نوع کارایی مکانیکی با اندکترین وزن ضمن این نوع از کانکس می گردد.

این نوع کانکس از منظر کیفیت در بالاترین رده کیفی در بینابین کانکس ها را شامل شود. عایق پلی یورتان استفاده شده ضمن این ها، کارکرد تبادل حرارتی این سازه ها را در برابر هر گونه موقعیت آب و هوایی به شدّت بالا خواهد برد. دیواره ی محکمی که ساندویچ پانل ها در بر دارد و کیفیت رنگی که در طول فرایند بسیار بالا را شامل می شود، منجر می گردد که کانکس ساندویچ پانل را بتوان ضمن پرونده های بسیاری مورد بهره گیری واقع نمود.

مهم ترین مشخصات کانکس ساندویچ پانل چیست

گونه و ضخامت ورق که حاوی ورق های آلوزینگ، گالوانیزه، آلومینیوم، از پیش رنگ گردیده به ضخامت صفر ممیز پنج تا صفر ممیز هفت میلیمتر است.

گونه فوم استفاده شده که حاوی فوم های پلی یورتان سخت و سفت با دانسیته های چهل مثبت دو کیلو گرم بر متر مکعب است.

میزان ضخامت که آن نیز می تواند بنابر سفارش میان چهار تا بیست و پنج سانتی متر در تغییر باشد.

رنگ ساندویچ پانل ها که حاوی گستره ی رنگی گوناگون چون؛ سفید، آبی نیز قرمز، نقره ای، طوسی به همراه کرم، سبز، زرد، یشمی یا آن که بنفش است.

چند گونه عایق به منظور بهره گیری در جداره های کانکس ساندویچ پانل وجود داشته و مطلوب ترین آن می تواند کدام یک از آنها باشد؟

به عبارتی گونه اصولی و عایق مورد تأیید، عایق های پلی یورتان بوده است که به حالت تزریقی عمل می کند. نیز از سویی چگالی یا آن که دانسیته فوم به میزان لااقل چهل کیلو گرم بر متر مکعب است. به غیر از این گونه عایق گونه های دیگری چون؛ پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه ای هم به چَشم می خورد که مورد تأیید قرار نگرفته است. زیرا از مزایای عایق پلی یورتان بهره مند نیست و عایق مناسبی به منظور بهره گیری در کانکس ساندویچ پانل محسوب نمی گردد و به گونه ای غیر اصولی و غیر استاندارد است.

حال آن که بهتر است خاطر نشان شویم شما می توانید به جهت خرید ساندویچ پانل با ما ارتباط برقرار نمایید.

بیشتر بخوانید:کانکس ساندویچ پانل چیست؟

مزیت های بهره گیری از عایق پلی یورتان ضمن کانکس ساندویچ پانل

علل آن که در قسمت فوقانی متن بیان گردیده است که تنها بهره گیری از عایق پلی یورتان ضمن ساخت کانکس پانلی مورد تأیید واقع شده است، این می باشد که بیان می کنیم. مزیت های این گونه عایق عبارت می باشند از؛ متحمل گردیدن میزان حرارت بالا تا به مقدار هفتاد درجه سانتیگراد، عدم نفوذ هیچ نوع حشره و نیز جانور به درون فوم پلی یورتان، ضد آتش سوزی بودن این گونه از عایق، عدم جذب نمودن آب و برخورداری از قابلیت تبادل حرارتی. به عبارتی همین ویژگی ها منجر می گردد که شما بتوانید از این گونه کانکس ها در محیط های گرم، سرد و حتی مرطوب بهره بگیرید.

برخی از مهم ترین کاربرد کانکس ساندویچ پانل

اگر شما مایل باشید که جهت خرید ساندویچ پانل گام گذارید، میبایست با کاربردهای آن پیش از انجام خرید آشنا شوید. از جمله پراستفاده ترین مصالح ضمن ساخت و تهیه کانکس ها می باشد. خرید ساندویچ پانل به علّت کاربردهای فراوان و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، نسبت به دیگر کانکس ها مورد استقبال واقع خواهد شد. نیز از سویی به منظور داشتن بدنه مستحکم ضمن کانکس ها از ساندویچ پانل ها استفاده خواهد شد. ما از جمله مواردی که شما می توانید ساندویچ پانل را مورد استفاده قرار دهید می توانیم به موارد ذیل اشاره نماییم؛

  • کانتینر.
  • اورژانس ها.
  • آزمایشگاه ها.
  • بهره‌گیری در مدارس.
  • بیمارستان در صحـــرا.
  • محیط ها اعم از خصوصی و عمومی.
  • سقف های کاذب و مکان هایی که سرپوشیده هستند.
  • سردخانه ها حال آن که صنعتی باشد یا آن که غیر صنعتی.

کلام آخر

دوستان عزیز ما در این متن از خود سعی نمودیم شما را با کاربرد آن آشنا سازیم. حال آن که ما چندین سال است به جهت این امر گام گذارده ایم و امیدواریم که توانسته باشیم رضایت شما را به دست آوریم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat