ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

کاربرد ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

همان طور که می دانید، انواع ساندویچ پانل به دو دسته ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی تقسیم می‌شوند و هر یک از انواع سقفی و دیواری این پانل ها نیز  انواع مختلفی دارند. در این مقاله می خواهم شما را با ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی و کاربردهای آن آشنا سازم.

اهمیت ساندویچ پانل در صنعت ساختمان سازی روز به روز در حال افزایش است؛ زیرا از طرفی اهمیت استفاده از مصالح سبک وزن و مقاوم و از طرفی دیگر اهمیت نمای ظاهری و ظرافت کاری موجب شده تا استفاده از  ساندویچ پانل روز به روز در ساخت انواع سازه ها اهمیت دوچندان پیدا کند که ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی نیز یک نمونه از آن هاست.

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی چیست؟

نوعی سازه پیش ساخته دیواری است و همان طور که از نام آن مشخص است، پیچ مخفی است؛ یعنی در هنگام نصب و اتصال این سازه، پیچ های آن در زیر سازه مخفی میگردد و به همین دلیل، باعث زیبایی نمای ظاهری ساختمان مورد نظر میشود و فقط برای پوشش دیوارها میشود از آن استفاده کرد.

ویژگی‌های ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

  •  از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و  کم تر پیش می آید که نیاز به تعمیر داشته باشند.
  • با قرار گرفتن فوم پلی یورتان، دوام و ماندگاری آنها بیشتر میشود؛ زیرا فوم پلی یورتان ضد آب، ضد قارچ و پوسیدگی و ضد حریق است.
  • سبک وزن و مقرون به صرفه هستند.
  • نصب آسان و راحتی دارند و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از کارفرمایان و گردانندگان انواع پروژه های ساخت و ساز قرار گرفته است.
  • فوم های این نوع پانل به رنگ سفید است؛ اما بنا به سلیقه و نوع کاربری می توان رنگ آن را به رنگ دلخواه تغییر داد.

ویژگی های ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

جنس ورق‌های به کار رفته

جنس و نوع ورق به کار رفته در این نوع پانل ها، از جنس گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینک است.

ویژگی فنی

  • عرض مفید این پانل ها 100 و عرض غیر مفید آن 104 سانت است و دلیل اختلاف 4 سانتی آن نیز به علت همپوشانی محل اتصال است.
  • این نوع ساندویچ پانل با ضخامت 5 سانت  تولید می‌شود.

نحوه نصب

در ابتدا و مرحله اولیه نصب، لبه یکی از پانل ها بر روی اسکلت سازه مد نظر پیچ میشود و سپس در مرحله بعد اورلپ پانل دوم روی لبه پانل قرار میگیرد و پیچ روی سازه را مخفی می کند.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

این نوع پانل ها در انواع سازه ها و صنایع مختلف، سردخانه، سوله،ویلاهای پیش ساخته و… مورد استفاده قرار می گیرند. البته توصیه میشود که بیشتر در مکان هایی مورد استفاده قرار گیرد که نسبت به نفوذ هوا و یا صدای اضافه حساس است و یا این که زیبایی نمای ظاهری آن سازه می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

تفاوت ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی با انواع معمولی

یکی از تفاوت های بارز ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی با انواع معمولی خود این است که محل اتصال پانل مخفی است و پیچ های محل اتصال آن مشخص نیست که داشتن این ویژگی موجب شده تا نمای دیوار یکپارچه تر و زیباتر به نظر برسد.

سخن آخر

در این مقاله با ویژگی ها و کاربردهای پانل دیواری پیچ مخفی آشنا شدید. یکی از خصوصیات بارز این نوع پانل ها، این است که پیچ آن مخفی است و در برابر نفوذ هوا و همچنین صداهای مزاحم درصد عایق پذیری بسیار بالایی دارد. اگر برای شما هم نمای ظاهری و هم زیبایی نمای ساختمان اهمیت دارد و می خواهید مکانی که در آن حضور دارید در برابر انواع صداهای اضافه و نفوذ هوا بسیار عایق باشد، به شما توصیه می کنم که حتما از این نوع پانل ها استفاده کنید و  سپس کار نصب و اجرای آن را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه کبیرپانل بسپارید تا در عرض کوتاه ترین مدت و با بالاترین کیفیت، کار را به شما تحویل دهند. برای اطلاع از قیمت ساندویچ پنل دیواری روی لینک مشحص شده کلیک نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat