ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

کانکس ساندویچ پانل چیست؟

در بخش کفه، سقف و دیوار بعضی محفظه ها یا اتاقک هایی که به منظور مواردی با کاربرد متنوع و جا به جایی های مختلف قابل استفاده بوده و کانکس نام دارند؛ ساندویچ پانل به کار گرفته می شود.

تولید کانکس ها در انواع استاندارد، اسکید دار، تاشو سرد خانه ای و .. بوده که در دو طبقه بندی متحرک و ثابت قابل تقسیم است.

در ادامه این مطلب قصد داریم در ارتباط با مشخصه های کانکس ساندویچ پانل صحبت کنیم که همان کانکس هایی هستند که در تولید دیوار، محفظه ها و سقف آن از این نوع پانل ها استفاده شده است.

کانکس ساندویچ پانل و آشنایی با آن

نوعی متریال ساختمانی پیش ساخته به کار گرفته شده در زمینه ساخت و ساز؛ ساندویچ پانل نام دارد که با دو لایه ماده سفت و سخت موجود در این پانل ها، تک هسته ای سبک وزنی متصل گردیده است.

این سازه که تحت عناوین پانل های کامپوزیت یا پانل های عایق بندی نیز شناخته گردیده است، در مواردی خاص؛ نوع ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیواره ها و نوع سقفی آن برای سقف سازه به کار گرفته می شود.

کبیر پانل به عنوان یک شرکت معتبر فروش ساندویچ پانل افتخار این را داشته است که این نوع از پانل ها را با لایه میانی عایق و سبک وزن که توسط ورقه هایی فلزی پوشانیده شده است، تولید کند.  تولید این مصالح در دو نوع بوده و به عنوان عایق حرارتی قابل استفاده است.

کابرد های بهره گیری از کانکس ساندویچ پانل

کابرد های بهره گیری از کانکس ساندویچ پانل -وبسایت کبیرپانل

به کار گیری ساندویچ پانل در جایگزینی مصالح سنتی به دلیل خواص بالایی که دارند، بدون شک بهترین مصالح جهت استفاده در صنعت ساختمان سازی بوده است که امروزه توجه شمار زیاد ساختمان سازان را جلب خود کرده است.

همینطور میتوانید از قیمت ساندویچ پانل نیز مطلع شوید.

برای تولید کانکس ساندویچ پانل، شمار زیادی از ساختمان سازان استفاده از انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی را در اولویت کار خود قرار داده اند که میزان زیاد عمر مفید این سازه سبب افزوده شدن بر عمر ساختمان شما می گردد.

علیرغم مقاومت بالا این سازه نسبت به نوع سنتی مصالح در برابر زلزه و طوفان؛ در صورت خرابی امکان تعویض ساندویچ پانل بدون تخریب نیز وجود دارد.

در ارتباط با کاربرد های به کارگیری ساندویچ پنل می توان مواردی نظیر تولید انواع مختلفی از کانکس ها، خانه هایی به صورت پیش ساخته، سالن های ورزشی و نوع صنعتی سازه ها، کلین روم، سرویس بهداشتی، پوششی برای سقف و دیوار سوله ها را ذکر کرد.

استفاده از این سازه برای تولید نوع ثابت و متحرک سردخانه ها و صنایع برودتی، نوع سیار بیمارستانی، کیوسک های مطبوعاتی، ویلا و اتاق هایی برای نگهبانی، جایگاه سوخت، درمانگاه ها و لابراتور ها نیز امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:مزیت ساندویچ پانل PVC

دلایل استفاده از کانکس ساندویچ پلن های شرکت کبیر پانل

دلایل استفاده از کانکس ساندویچ پلن های شرکت کبیر پانل -وبسایت کبیرپانل

خرید ساندویچ پانل تحت عنوان مستحکم ترین عایق معرفی شده به منظور جذب انرژی، قیمتی مقرون به صرفه، برخورداری از مقاومتی بالا در برابر نوسانات و زلزله و وجود تنوع در رنگ ها سبب شده بهترین پیشنهاد جهت به کار گیری در کانکس ها باشد.

به کار گیری ساندویچ پانل ها شامل مزیت هایی بوده که می توان به مواردی نظیر قابلیت استفاده در تمامی انوع اقلیم، سهولت در جا به جایی و حمل و نقل، به کار گیری آن در انواع مختلفی از پروژه ها، امکان نصب و اجرا راحت این قطعات، برخورداری از وزنی سبک و کاهنده میزان اشتعال در زمان آتش سوزی اشاره کرد.

برخورداری از مقاومت های شیمیایی و بیولوژیکی در این پانل ها باعث شده در برابر آب و هوا، اجتماعات میکروبی و قارچی و زنگ زدگی از مقاومت منحصر به فردی برخوردار باشد.

همچنین از دلایل دیگر توصیه به خرید ساندویچ پانل؛ عدم بروز آسیب به محیط زیست به دلیل قابلیت بازیافت، امکان شستشو و نگهداری ساده و تماما بهداشتی آن می باشد.

بررسی قیمت کانکس ساندویچ پانل

با در نظر گیری مصالح ساختمانی سنتی، مشخصه ها و کارکرد های متنوع موجود برای آن، قیمت ساندویچ پانل را کاملا مقرون به صرفه جلوه داده و یکی از مهم ترین مراکز فروش ساندویچ پانل؛ شرکت کبیر پانل می باشد.

قیمت ساندویچ پانل های شرکت کبیر پانل کاملا معین شده بوده و شما می توانید از طریق برقراری ارتباط با کارشناسان ما نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat