ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

یا ساندویچ پانل سقفی چیست؟ROOF SANDWICH PANEL

ساندویچ پانل سقفی چگونه ساخته می شود ؟

 

ساندویچ پانلهای سقفی یک از انواع مختلف ساندویچ پنل ها می باشد که بیشترین کاربرد آن در ساخت سقف هایی با وزن کم و مقاومت بسیاربالا به کار می رود.شاید خیلی از سازه ها و بناها را دیده باشید که دارای سقف های بتنی ، گلی یا آجری با ضخامت یا اصطلاحا قطور هستند. تصور کنید که شرایط محیطی مانند باران ، زلزله،رانش زمین و… اتفاق بدهد چه بلایی سر این سقف های بسیار سنگین خواهد آمد. انسان ها همواره به دنبال رشد تکنولوژی درهمه زمینه ها می‌باشد.یکی از چیزهایی که در آن رشد بسیارخوبی داشته صنعت معماری و ساخت وساز بود و ساخت سقف های سبک و همچنین با کمترین تاثیرپذیری محیطی هم حائزاهمیت بوده است .

ظهور تکنولوژی ساندویچ پانل ها تاثیری زیادی بر روی معماری گذاشت .درواقع ساندویچ پنل های سقفی یا roof sandwich panel سازه های پیش ساخته ای هستند که کارایی های مختلفی دارند.امروز این پنل ها جایگزین بسیار مناسبی برای سقف هایی هست که گفتیم دارای وزن همچنین هزینه ساخت بالایی هستند.

 

چگونه ساندویچ پانل سقفی مناسب با توجه به نیازمان انتخاب کنیم ؟

 

 

معمولا برای ساخت ازدو لایه فلزی و یک لایه داخلی ساخته می شود . عرض استاندارد آن 07/1 سانتیمترمی باشد که حداقل 7 سانتیمترآن بصورت لورپ یا همپوشانی که روی هم برای متصل شدن به یک دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پنل ها معمولا بصورت دولایه آلومینیوم و یک لایه میانی فوم بصورت زیر طراحی می‌شوند:

• یک طرف ورق + یک طرف ویل

• یک طرف ورق + یک طرف نایلون

• یک طرف ورق + یک طرف کاغذ

اما بصورت محصول محور به بازار با دسته بندی های زیر ارایه می شود

• سینوسی(کره کره ای )

• شادولاین

• طرح ذوزنقه

• طرح سفال

• و…

 

مزایای استفاده از ساندویچ پانل سقفی

همانطورهم که گفتیم از ساندویچ پانل های سقفی برای کاربردهای گوناگون و همچنین قیمت های متفاوت با توجه به طرح و جنس وجود دارد . اگرشما هم قصد دارید که برای سقف مورد نظر خودتون از ساندویچ پانل ها استفاده کنید حتما بررسی کاملی از نیازها و همچنین متراژ مورد نظر خود داشته باشید تا بتوانید باتوجه به نیاز مصرفی انتخاب درست ودقیق ترداشته باشید .

خرید ساندویچ پانل های سقفی

عایق گرما و سرما و صدا

امکان ساخت سقف محکم وسبک

دارای وزن بسیارپایین

ساخت سریع سقف

هزینه بسیار پایین

حمل ونقل بسیارآسان

استفاده در ساخت سالن های متراژ بالا

خاصیت ضد زنگ بودن

 

 

 

از مهمترین عواملی که بر قیمت ساندویچ پانل ها تاثیرگذار می باشد میزان متراژمصرفی ، نوع مصرف ، جنس استفاده شده، رنگ مدنظر، محل موردنظر نصب بستگی دارد .شرکت کبیرپانل با بیش از دو دهه فعالیت درزمینه تولید انواع ساندویچ پانل تحت لیسانس اروپا با بهترین کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب با استفاده از دانش مهندسین و متخصصین این حوزه آماده ارایه خدمات می باشد

همچنین شما می‌توانید جهت دریافت آخرین قیمت ها و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در کبیرپانل درارتباط باشید تا راهنمایی لازم را ارایه نمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat