ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

کاربردهای ساندویچ پانل در اتاق حمل بار

اتاق حمل بار، وسیله ای مناسب برای حمل و نقل بار در انواع وسایل نقلیه است که روی وسایلی مثل کامیون، کامیونت و … قابل نصب است. در این مقاله میخواهم به کاربرد ساندویچ پانل در اتاق حمل بار بپردازم و در مورد مزایای استفاده از ساندویچ پانل در اتاق حمل بار  با شما صحبت کنم.

مزایای انواع ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل مثل ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری، کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند و در مکان های مختلفی از جمله سوله و انبار، آزمایشگاه ها، سردخانه ها و… همچنین برای اتاق حمل بار مورد استفاده قرار میگیرند. از جمله مزایای استفاده از ساندویچ پانل برای ساخت انواع اتاق حمل و نقل بار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- مقاومت بالایی در برابر  انواع ضربات دارد.

2- سبک وزن بوده و نصب و حمل و نقل آن آسان است.

3- به دلیل استفاده از فوم پلی یورتان در  ساخت ساندویچ پانل، عایق خوبی در برابر انواع رطوبت و شرایط جوی است.

ضخامت ساندویچ پانل برای اتاق حمل بار

در اتاق حمل بار از ساندویچ پانل های با ضخامت کم استفاده میشود. اما به این معنا نیست که لزوما کیفیت پایینی دارند. ساندویچ پانل های با ضخامت کم، در عین کم ضخامت و کم قطر بودن، دوام و استقامت خوبی نیز در برابر  انواع ضربات احتمالی در مسیر حمل و نقل بار دارند.

موارد کاربرد ساندویج پانل ها در اتاق حمل بار

برای ساخت دیوار و سقف اتاق حمل بار  از ساندویچ پانل استفاده می کنند. ساندویچ پانل مورد استفاده برای این نوع اتاق ها ، اغلب از نوع ساندویچ پانل دو جداره است که عایق خوبی در برابر حرارت و برودت و انواع ضربات است و می تواند تضمین کند که کالاهای مورد حمل  به سلامت به مقصد میرسند و هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نمی شود.

انواع اتاق مخصوص حمل بار

انواع اتاق حمل بار به دسته های مختلفی تقسیم میشوند. از جمله اتاق حمل بار نوشابه، اتاق حمل بار کامیونت، اتاق حمل بار جوجه، اتاق یخچالی، اتاق حمل بار چادری و… تقسیم میشوند که بسته نوع باری که در آن ها حمل میشود، از انواع ساندیوچ پانل ها در آن ها استفاده میکنند.

اتاق حمل بار نوشابه

ساندیوچ پانل اتاق حمل بار نوشابه و انواع مایعات، از نوع دیواری تاشو هستند و طوری ساخته شده اند که به راحتی بتوان در آن ها انواع بسته مایعات را قرار داد.

اتاق حمل بار کامیونت

در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته میشود و کاربردهای  متفاوتی دارد که بسته به نوع کاربرد و نوع استفاده ای که قرار است از آن بشود، نوع ساندویچ پانل مورد استفاده در آن میتواند متفاوت باشد.

اتاق حمل بار جوجه

نحوه طراحی این گونه اتاق های حمل بار مخصوص حمل جوجه های کوچک است و به دلیل حساسیت زیادی که حمل این نوع بارها می طلبد، از ساندویچ پانل هایی با عایق مناسب حرارتی و سرمایشی برای ساخت این گونه اتاق ها استفاده میکنند. اغلب ساندویچ پانل مورد استفاده برای این نوع اتاق ها، از نوع گالوانیزه است.

اتاق حمل بار یخچالی

از این نوع اتاق های برای حمل  و نقل انواع گوشت و سایر موادی که امکان فاسدشدن در مسیرهای طولانی حمل و نقل بار  در آن ها بالاست.

نوع ساندیچ پانل برای این نوع اتاق ها، ساندویچ پانل هایی با عایقی بیشتر در برابر رطوبت و تغییرات جوی هستند تا به خوبی از این نوع مواد غذایی نگه داری شود.

اتاق حمل بار چادری

برای حمل انواع کالاهای اداری از آن استفاده میشود و جنس ساندویچ پانل مورد استفاده، از  پلیمر مخصوص و مقاوم ساخته شده.

انواع اتاق مخصوص حمل بار

 

ساخت سفارشی انواع پانل سقفی و دیواری برای اتاق حمل بار

برخی کارخانه ها و مراکز ساخت اتاق بار ، برای انواع ماشین های حمل و نقل، به صورت سفارشی کار میکنند. یعنی بر مبنای نوع سفارش مشتری که در چه ابعاد و چه ضخامتی اتاق حمل بار میخواهد، ساندویچ پانل اتاق بار میسازند و مزیت آن این است که شما بنا به نوع نیاز خود، اتاق حمل بار متناسب با اندازه مدنظرتان در اختیار دارید. قیمت ساندویچ پانل نیز براساس همین متر و معیار برآورد می‌شود.

سخن آخر

در این مقاله با یک نمونه دیگر از کاربرد های بی شمار ساندویچ پانل  آشنا شدید. ساندویچ پانل ها به دلیل مزایایی از جمله سبک وزن بودن، مقاوم و عایق بودن، در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که صنعت ساخت انواع اتاق حمل بار با استفاده از ساندویچ پانل، یک نمونه از آن هاست.

برای نصب انواع ساندویچ پانل بر روی سازه های مختلف خود، با تکنسین های حرفه ای و مجرب کبیرپانل در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat