ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

نکاتی برای نصب ساندویچ پانل

در این مفاله سعی کرده ایم تا در مورد نکاتی برای نصب ساندویچ پانل صحبت کنیم.یکی از مهم ترین معیار ها که پس از خرید ساندویچ پانل باید به آن توجه کنید؛ روش نصب آن ها می باشد. زیرا اگر روش درست آن را بلد نباشید؛ موجب شده کانکس ساندویچ پانلی که ساخته اید، به راحتی فرو بریزد

کانکس ساندویچ پانل، یکی از کانکس هایی می باشد، که امروزه در صنایع کارایی بالایی را به خود اختصاص داده است. به همین خاطر کارایی و دوام آن برای افراد بسیار مهم و با اهمیت می باشد.

اگر تمایل دارید، اطلاعات مفیدی در زمینه ی نصب ساندویچ پانل به دست بیاورید؛ با ما در این مقاله همراه باشید.

شباهت روش نصب ساندویچ پانل

همان طور که، انواع ساندویچ پانل با استفاده از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شود، روش نصب شان نیز با هم دیگر فرق دارد. به همین علت شما بایستی روش نصب هر کدام را به خوبی بیاموزید؛ تا دچار هیچ مشکلی نشوید.

امروزه در بازار ساندویچ پانل به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود. یک دسته مربوط به ساندویچ پانل دیواری و دسته ی دیگر مربوط به ساندویچ پانل سقفی می باشد.

همانطور که از نام هر کدام مشخص است، کاربرد هر کدام از ساندویچ پانل نیز با هم دیگر متفاوت می باشد. اما کاربرد اصلی هر دو محصول، در ساخت کانکس ساندویچ پانل است.

با این که مراحل نصب ساندویچ پانل ها با هم دیگر متفاوت است. توصیه شده شما شخصا به نصب ساندویچ پانل ها مشغول نشوید. زیرا ممکن است، با انجام کوچک ترین اشتباه باعث کاهش عملکرد و بازدهی کانکس ساندویچ پانل شوید.

نصب انواع ساندویچ پانل را به افراد مختصص و مجرب بسپارید. زیرا حرفه ی اصلی آن ها نصب این محصولات می باشد. به همین خاطر می توانند بدون هیچ گونه نقص و اشتباهی به شما یک کانکس ساندویچ پانل با کارایی و مشخصات فنی بالا تحویل دهند.

مراحل نصب ساندویچ پانل سقفی چگونه است؟

اگر تمایل دارید، شخصا به نصب ساندویچ پانل سقفی بر روی کانکس ها بپردازید. بایستی تمامی مراحل نصب محصول را با کوچک ترین جزئیات انجام دهید.

همیشه به جزئیات هر مسئله ای توجه کنید. چرا که ممکن است، با نادیده گرفتن آن مشخصه باعث ایجاد مشکلات جانی و مالی فراوانی شوید.

مراحل نصب ساندویچ پانل

گام اول:

قبل از نصب ساندویچ پانل بایستی اول محصول را از نظر ظاهر بررسی کنید. چرا که اگر کوچک ترین مشکلی داشته باشد، هوا را از خود عبور می دهد و در نتیجه در آینده برای شما مشکلات بسیاری به وجود می آورد.

گام دوم:

افراد باید پرلین های محصول نیز توجه کنند. زیرا اگر با ساندویچ مطابقت نداشته باشد. مشکلات زیادی را در فرآیند نصب به وجود می آورد.

گام سوم:

افراد پس از این که تمام مقررات ایمنی را رعایت کردند، حال باید محصول را در جایگاه مناسب قرار دهند و هم چنین تمام محافظ های پلی اتیلن را از قسمت های داخلی و خارجی بردارند.

گام چهارم:

حال محل دقیق قرار گیری ساندویچ پانل را مشخص کنید. سپس به وسیله ی پیچ و واشر مختص ساندویچ پانل آن را در محل دقیقش نصب کنید. بدین ترتیب با رعایت تمام اصول و قوانین به نصب دیگر ساندویچ پانل بپردازید.

نکاتی که باید در هنگام نصب ساندویچ پانل به آن توجه کنید

نکات در فرآیند نصب انواع ساندویچ پانل مانند راهنما عمل می کنند. به همین خاطر بایستی همیشه به آن توجه کنید؛ تا بتوانید در پایان فرآیند بهترین کانکس ساندویچ پانل را تحویل دهید.

  • به نوع ساندویچ پانل توجه کنید.
  • از افراد متخصص برای نصب ساندویچ پانل کمک بگیرید.
  • سعی کنید، در هنگام نصب این محصول از کفش هایی با سطح مقطع نرم استفاده کنید؛ تا هیچ آسیبی به ساندویچ پانل وارد نشود.
  • از ابزار آلات برای محکم کردن ساندویچ پانل ها استفاده کنید.
  • به میزان ضخامت محصول توجه کنید.
  • برای جا به جا کردن محصول از لیفتراک استفاده کنید. چرا که سطح ساندویچ پانل بسیار حساس است و به راحتی آسیب می بیند.
  • از کوچک ترین آسیب به سطح محصول اجتناب کنید.

چرا باید افراد متخصص به نصب ساندویچ پانل بپردازند؟

افراد کاربلد و توانمند که در زمینه ی این محصول فعالیت می کنند. برترین نصابی هستند، که شما می توانید از آن ها برای نصب ساندویچ پانل یاری بجویید.

این افراد در هنگام نصب ساندویچ پانل، تمام معیار و اصول ایمنی و استاندارد را رعایت می کنند و در تلاشند، از انجام کوچک ترین خطا ها اجتناب و دوری کنند؛ تا کانکس ساندویچ پانل نهایی بدون هیچ عیب و نقصی باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
Open chat