ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

کارایی کانکس ساندویچ پانل چیست؟ – بخش دوم

کانکس ساندویچ پانل نوعی سازه ی ساختمانی می باشد؛ که امروزه در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه در مورد کارایی کانکس ساندویچ پانل صحبت میکنیم. این محصول درجه یک، قابلیت و ویژگی های فراوانی دارد. به همین علت نسبت به سازه های ساختمانی که از جنس آجر و بلوک هستند، در ساخت ساختمان ها مناسب ترند.

کارایی و کارایی بالای کانکس ساندویچ پانل باعث شده روز به روز متقاضیان و مشتریان این محصول افزایش یابد. به همین دلیل تولید کنندگان در تلاشند، انواع کانکس ها را در کیفیت های بالا تولید و به بازار عرضه کنند.

اگر تمایل دارید، در مورد کارایی و کارایی کانکس ساندویچ پانل اطلاعات مفیدی به دست بیاورید؛ با ما همراه باشید.

کانکس ساندویچ پانل

تنها تولید کانکس ها با استفاده از آجر و بلوک به نفع افراد نمی باشد. چرا که هزینه و زمان بسیاری برای ساخت کانکس های آجری یا بلوکی صرف می شود. هم چنین از آن جایی که این نوع کانکس ها قابل حمل نیستند؛ کارایی بالایی ندارند.

به همین خاطر در دنیای امروز با استفاده از ساندویچ پانل که تشکیل شده از دو ورق و عایق می باشد؛ انواع کانکس ساندویچ پانل را تولید می کنند. شما می توانید از این نوع کانکس ها در تمام زمینه ها استفاده کنید و از کارایی بالای آن شگفت زده شوید.

کانکس ساندویچ پانل قابلیت باورنکردنی ای دارد. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این محصول این است که، با محیط بیرونی هیچ تبادل حرارتی ای انجام نمی دهد. به همین علت می تواند برای نگهداری از مواد و تجهیزات بسیاری مناسب باشد.

از کانکس ساندویچ پانل در صنعت هایی هم چون ساختمان سازی، پتروشیمی، پالایشگاه و… استفاده می شود. البته جنس و نوع کارکرد کانکس ها در هر زمینه ای متفاوت می باشد.

بیشتر بخوانید:نکاتی برای نصب ساندویچ پانل

مشخصات کانکس ساندویچ پانل

مشخصات فنی و ظاهری محصولات از هر ملاک و معیاری برای تولید کنندگان و مشتریان مهم تر می باشد. چرا که اگر مشخصات یک محصول استاندارد نباشد؛ کارایی و عمر مفید خود را از دست می دهد. به همین دلیل، اغلب تولید کنندگان برای حفظ بازار فروش خود سعی می کنند؛ از جداول استاندارد برای تولید محصولات شان بهره گیرند.

کانکس ساندویچ پانل نیز مانند هر محصولی دارای مشخصات فنی مختص به خود می باشد. اگر مشتریان در مورد مشخصات فنی و ظاهری کانکس ساندویچ پانل، اطلاعات صحیح و مفیدی به دست بیاورند. می توانند بهترین و با کیفیت ترین کانکس ها را خریداری و استفاده کنند.

همچنین با کسب اطلاعات در رابطه با مشخصات کانکس ساندویچ پانل می توانند کانکس ساندویچ پانل فیک را از اصل تشخیص دهند. بنابراین برای خرید کانکس ساندویچ پانل فیک و بی ارزش هزینه پرداخت نمی کنند.

برترین مشخصاتی که یک کانکس ساندویچ پانل مرغوب بایستی دارا باشد:

  • ضخامت بدنه ۴ سانتی متر
  • دارای عایق پلی اورتان
  • جنس اوراق از گالوانیزه
  • رنگ اوراق الکترواستاتیک
  • کف کانکس از سرامیک هایی با ابعاد 50*50

شما می توانید کانکس های مورد نظر خود را از کبیر پانل با قیمت های مناسب خریداری کنید. کبیر پانل، بزرگ ترین تولید کننده ایرانی است، که در زمینه ی تولید و صادرات انواع کانکس ساندویچ پانل فعالیت می کند. اگر تمایل دارید، برترین و باکیفیت ترین کانکس ها را خریداری کنید؛ پیشنهاد ما به شما کبیر پانل است.

کارایی کانکس ساندویچ پانل

افراد همیشه خواستار محصولاتی هستند، که دارای کارایی و کارایی بالایی باشند. هر چه کارایی یک محصول بالا تر باشد، برای شما مفید تر است. زیرا مجبور نیستید، برای خرید محصولات دیگر اقدام کنید؛ در نتیجه هزینه های شما کاهش می یابد.

کانکس های ساندویچ پانل برترین محصولی ایست؛ که هزینه های شما را تا حد قابل توجه ای کاهش می دهد. اگر به یک کانکس برای نگه داری از مواد و تجهیزات و همین طور سکنا افراد‌ نیاز دارید؛ از کانکس ساندویچ پانل بهره گیرید.

زیرا می توانید با قیمت مناسب دارای بهترین و با کیفیت ترین کانکس شوید. کانکس ساندویچ پانل در اغلب صنایع همچون ساختمان سازی، پتروشیمی، پالایشگاه نفت و گاز و… مورد استفاده قرار می گیرد.

از بیشترین کارایی های کانکس ساندویچ پانل در صنایع:

  • ساخت سردخانه برای نگهداری از مواد شیمیایی
  • استفاده از کانکس ساندویچ پانل در راه سازی و ساختمان ها
  • ساخت باکس برای کولر، اسپلیت و کولر گازی در ساختمان ها
  • ساخت دستشویی با استفاده از کانکس ساندویچ پانل
  • اجرای مکانی برای نگهبانان ساختمان ها
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat