ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

ساندویچ پانل و کاربرد آن در صنایع جانبی مانند پوشش دیوار و پوشش سردخانه

آیا با ساندویچ پانل و کاربرد آن در صنایع جانبی مانند پوشش دیوار و پوشش سردخانه آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه می توان از این سازه های پیشرفته و مدرن برای مکان هایی مانند پوشش سقف خانه ها و پوشش دیوارها استفاده کرد؟ ساندویچ پانل و کاربرد آن در صنایع جانبی مانند پوشش دیوار و پوشش سردخانه از جمله مواردی هستند که امروزه مورد توجه بسیاری از کارفرمایان قرار گرفته اند. در این متن می خواهیم به بررسی ساندویچ پانل و کاربرد آن در صنایع جانبی مانند پوشش دیوار و پوشش سردخانه بپردازیم.

آشنایی با کاربرد ساندویچ پانل ضد حریق

ساندویچ پانل و کاربرد آن در صنایع جانبی مانند پوشش دیوار و پوشش سردخانه

امروزه انواع ساندویچ پانل ها کاربردهای گسترده ای در مکان های مختلف پیدا کرده اند که یکی از آن ها استفاده در صنایع جانبی مانند پوشش دیوار و پوشش سردخانه‌ ها است. تنوع و زیبایی، قیمت های مناسب و دیگر ویژگی ها و مزایای مثبت این سازه ها موجب شده است که به جای بسیاری از مصالح ساختمانی سنتی و قدیمی نیز استفاده شوند.

کاربرد ساندویچ پانل ها در پوشش دیوار

یکی از کاربردهای مهم ساندویچ پانل ها در پوشش دیوارهای مختلف است. ویژگی هایی مانند استحکام خوب و بالا، عایق بندی خوب در برابر صدا، عایق بندی در برابر رطوبت حرارت و سرما، نصب آسان، قیمت های مقرون به صرفه و غیره این سازه ها موجب شده است که در پوشش دهی دیوار بسیاری از سازه های صنعتی و ساختمان های دیگر به کار برده شود. در واقع این پنل ها با توجه به انواع کاربردی که در ساخت و ساز دارند به دسته های ورق ها و فوم ها تقسیم بندی می شود.

ساندویچ پانل هایی که در پوشش دیوار به کار برده می شود در دسته های زیر قرار می گیرند:

  1. ساندویچ پانل های پلی اورتان

هر کدام از این انواع دارای ویژگی های خاص و متنوعی هستند و انتخاب کردن آن ها بستگی به نوع پروژه دارد که قرار است ساندویچ پانل را در آن جا اجرا کنیم. مثلاً ساندویچ پانل هایی که از پلی اورتان ساخته شده اند دارای فوم ضد حریق هستند به همین دلیل در مکان های استفاده می شوند که همواره در معرض آتش سوزی و مواردی مانند سیل و طوفان قرار دارند.

  1. ساندویچ پانل های پشم سنگ

ساندویچ پانل های پشم سنگ نیز مقاومت خوبی دارند به همین دلیل در برخی از صنایع دفاعی و نظامی که نیاز به سازه های ضد گلوله دارند به کار برده می شوند.

  1. ساندویچ پانل های پشم شیشه

ساندویچ پانل های پشم شیشه نیز عایق بسیار خوب در برابر حرارت هستند به این ترتیب استفاده از آن ها مانع از هدر رفت انرژی خواهد شد و در مکان هایی مانند سوله های صنعتی، مدارس، دفاتر دولتی و تجاری و بیمارستان ها استفاده می شود.

  1. ساندویچ پانل های پلی استایرن

ساندویچ پانل های پلی استایرن دارای عایق نرم و سبک می باشند به همین دلیل در برخی جاها مانند دیوار و سقف سردخانه ها، دیوار و سقف برخی از سازه های صنعتی، دیوارهای داخلی و خارجی بسیاری از ساختمان ها کاربرد دارد.

  1. ساندویچ پانل های xps

سردخانه ها مکان های بسیار مهمی هستند و باید پوشش دیوار و سقف آن ها کاملا استاندارد و دارای عایق بندی خوب باشد، به همین دلیل است که از ساندویچ پانل ها جهت این کار استفاده های زیادی می شود. با توجه به نوع استفاده از این سردخانه ها و هم چنین مکانی که سردخانه در آن جا بنا شده است می توان از انواع مختلف ساندویچ پانل ها را متناسب با نوع پروژه استفاده کرد.

مجری پوشش ساندویچ پانل سقفی

نتیجه گیری

ساندویچ پانل و کاربرد آن در صنایع جانبی مانند پوشش دیوار و پوشش سردخانه را در این متن بررسی و نقد کردیم و گفتیم که امروزه چگونه ساندویچ پانل ها در بسیاری از صنایع جانبی مانند پوشش دیوار و پوشش سردخانه کاربرد خوب و گسترده ای دارند، چون دارای مزایای خوب و مفیدی هستند. برای آشنایی بیش تر با ساندویچ پانل و کاربرد آن در صنایع جانبی مانند پوشش دیوار و پوشش سردخانه سایت کبیر پانل اطلاعات خوب و دقیق تری در اختیار شما قرار می دهد و شما را با نحوه استفاده، اجرا و نصب کردن انواع ساندویچ پانل ها آشنا می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat