ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

فناوری های ساخت ساندویچ پانل سقفی و کیفیت آن

در خصوص بررسی جدیدترین فناوری های ساخت ساندویچ پانل سقفی و کیفیت آن چه می دانید؟ آیا می دانید ساندویچ پانل ها چه ویژگی های جالب توجه و خاصی دارند؟

و یا با انواع ساندویچ پانل های سقفی آشنا هستید؟ بررسی جدیدترین فناوری های ساخت ساندویچ پانل سقفی و کیفیت آن موضوعی که در این قسمت به عنوان و بررسی کردن آن خواهیم پرداخت.

چون ساندویچ پانل ها جز سازه های نوینی هستند که کاربردهای گسترده‌ ای دارند.

بررسی جدیدترین فناوری های ساخت ساندویچ پانل سقفی و کیفیت آن

جهت بررسی جدیدترین فناوری های ساخت ساندویچ پانل سقفی و کیفیت آن باید به این نکته دقت کنید که ساندویچ پانل ها به دو دسته دیواری و سقفی تقسیم بندی می شوند.

که نوع سقفی همان طور که از نام آن پیداست، جهت پوشاندن سقف و عایق بندی بسیاری از سازه ها استفاده می شود.

و همچنین ساندویچ پانل دیوای نیز برای پوشاندن دیوار ها می باشد و در بسیاری از سازه ها استفاده می شود.

عایق بندی خوبی که با استفاده از ساندویچ پانل ها بر روی سقف ها ایجاد می شود، می تواند از نم و مرطوب و باران به داخل سازه ها پیشگیری کند.

از کاربردهایی که انواع ساندویچ پانل های سقفی دارند می توان به کانکس ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها، سوله ها، کمپ های صحرایی، اتاق حمل بار و غیره اشاره کرد.

ویژگی ها و فناوری هایی که برای ساخت این پانل ها استفاده شده است کدامند؟ برای بررسی این ویژگی ها به نکاتی که ذکر می کنیم، توجه داشته باشید. ساندویچ پانل ها بر اساس نوع فوم های به کار برده شده در آن ها عبارتند از موارد زیر که حتما باید در خرید ساندویچ پانل در نظر بگیرید:

  1. ساندویچ پانل ها با فوم پلی اورتان
  2. ساندویچ پانل ها با فوم پلی استایرن
  3. ساندویچ پانل ها با فوم پشم سنگ
  4. ساندویچ پانل ها با فوم پشم‌ شیشه
  5. ساندویچ پانل ها با فوم اکس پی ایکس

که هر کدام از آن ها به نوبه خود دارای مشخصات ویژگی های خاصی هستند و جهت مکان‌ های خاصی کاربرد دارند.

ورقه هایی هم که در ساخت ساندویچ پانل ها مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

  • ورق های آلوزینک
  • ورق های گالوانیزه
  • ورق های آلومینیومی

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، نکات دیگری نیز وجود دارند که می‌ توان آن ها را جزء فناوری های نوین در ساخت ساندویچ پانل ها قلمداد کرد. این نکات عبارت هستند از:

  1. تنوع در رنگ

تنوع بالایی که در رنگ و طرح ساندویچ پانل ها وجود دارد، موجب شده است که مورد پسند سلیقه های متفاوت باشد و افراد متناسب با سلیقه خودشان رنگ مورد نظر را انتخاب و سپس نصب و اجرا کنند.

  1. عایق بندی بالا

ساندویچ پانل ها در برابر نرم، رطوبت، باران، گرما، سرما و صدا مقاومت خوبی دارند که جزو ویژگی های منحصر به‌ فرد و فناوری نوین در ساخت این سازه ها محسوب می شود.

که همین موضوع موجب شده است بیش تر از هر نوع سازه دیگری ساندویچ پانل ها مورد توجه باشند.

  1. قابل بازیافت بودن

در حال حاضر نکته مهم و اساسی که در خصوص بسیاری از سازه ها وجود دارد، قابل بازیافت بودن آن ها و عدم آسیب زدن آن ها به محیط زیست می باشد که ساندویچ پانل ها از این ویژگی خوب برخوردار هستند.

و یکی از فناوری‌ های نوین در ساخت آن ها همین موضوع می باشد.

چون می دانیم که بسیاری از سازه ها و حتی برخی مصالح ساختمانی پس از آن که مورد استفاده قرار گرفتند، قابل بازیافت نیستند و ورود آن‌ ها به محیط زیست می‌ تواند مشکلات بسیار زیاد زیست محیطی برای انسان ها و دیگر موجودات زنده به وجود بیاورد که یکی از دغدغه ها و نگرانی های حامیان محیط زیست می باشد.

جمع بندی

در این متن بررسی جدیدترین فناوری های پانل سقفی و کیفیت آن را توضیح دادیم و سعی کردیم برخی از فناوری های نوین که در ساخت انواع مختلف ساندویچ پانل ها به کار رفته است را به شما معرفی کنیم.

از جمله این موارد می‌ توان عایق‌ بندی بالا، عدم آسیب به محیط زیست، قابل بازیافت بودن، تنوع در رنگ و طرح و.. را عنوان کرد.

برای آشنایی بیش تر و مطالعات دقیق تر در خصوص بررسی جدیدترین فناوری های ساخت ساندویچ پانل سقفی و کیفیت آن سایت کبیر پانل گزینه پیشنهادی ما می باشد که بررسی جدیدترین فناوری های ساخت ساندویچ پانل سقفی و کیفیت آن را انجام می دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat