ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

استانداردهای لازم برای ساندویچ پانل ها

چه استانداردهایی برای ساندویچ پانل‌ ها وجود دارد؟ شما چه ویژگی هایی را مدنظر قرار می دهید؟ برای پاسخ دادن به این سوال که چه استانداردهایی برای ساندویچ پانل ها وجود دارد، باید بگوییم که ساندویچ پانل ها در واقع جهت تزیین و زیبایی نمای ساختمان به کار برده می شوند که برای این کار باید دارای ویژگی های خاصی باشند که دوام و استحکام ساختمان از آن جمله است.

استانداردهای لازم برای ساندویچ پانل ها

برای آن که بتوان از این محصول به نحو احسن استفاده کرد، باید هنگام خرید به برخی استانداردها و ویژگی آن توجه داشت که در این قسمت چند نمونه از این ویژگی ها را عنوان می کنیم.

  1. عایق خوب رطوبتی، برودتی و حرارتی

وقتی از ساندویچ پانلی استفاده می کنیم چه ساندویچ پانل سقفی یا ساندویچ پانل دیواری باید در برابر حرارت و برودت استحکام لازم را داشته باشد و به راحتی سرما و گرما را از خود انتقال ندهد. در واقع یکی از ویژگی ها و استانداردهایی که در نظر گرفته می شود و موجب می شود از این ساندویچ پانل ها جهت پوشاندن سقف یا دیوار استفاده کنند، همین ویژگی می باشد. انواع ساندویچ کانال ها در خصوص این نوع ویژگی تفاوت هایی با یک دیگر دارند که هنگام خرید ساندویچ پانل باید با آن دقت داشته باشید.

  1. ابعاد متناسب | ساندویچ پانل ها

ساندویچ پانل سقفی و دیواری در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شوند. بنابراین جهت خرید ساندویچ پانل سقفی و خرید ساندویچ پانل دیواری حتماً باید به آن توجه داشته باشید و نوعی از ساندویچ پانل را انتخاب کنید که ابعاد آن متناسب با نوع کارتان باشد. در غیر این‌ صورت ساختمان شما نمای زیبایی نخواهد داشت.

  1. قیمت های مقرون به صرفه

همیشه گران بودن یک جنس یا کالا به معنای خوب بودن آن نیست. در خصوص این محصول نیز هنگام خرید و آگاهی از قیمت ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری باید به این نکته دقت داشته باشید و به دنبال نوعی باشید که در عین مرغوب و با کیفیت بودن از قیمت های مقرون به صرفه ای نیز برخوردار باشد. این پانل ها امروزه جایگزین گچ و سیمان شده‌ اند و قطعاً یکی از دلایل این جایگزینی مقرون به صرفه بودن و قیمت ارزان آن ها می باشد.

قیمت های مقرون به صرفه

  1. مقاومت در برابر حرارت

یکی دیگر از استانداردها مقاومت آن ها در برابر گسترش آتش می باشد. در واقع این محصول به عنوان یک عایق حرارتی محسوب می شوند و استفاده از آن ها در داخل ساختمان ها امنیت مالی و جانی ساکنان آن را ایجاد می کند. هنگام انتخاب کردن یک ساندویچ پانل باید به مدت زمان و دوام آن در برابر آتش و ارتفاع و اندازه آن توجه داشته باشید. چون مقاومت ساندویچ پانل در برابر آتش در انواع مختلف آن ممکن است متفاوت باشد و این ویژگی را باید متناسب با نوع کار آن در نظر بگیریم.

  1. نصب آسان

شاید بتوان اصلی ترین دلیل استفاده از این محصول ها به جای گچ و سیمان در نمای ظاهری ساختمان ها را نصب آسان و سریع آن ها دانست. این ساندویچ پانل ها بر اساس انواع عایق، ابعاد مختلف و نیاز پروژه ها تولید و عرضه می‌ شوند و نصب آن ها بسیار آسان است. به این ترتیب می‌ توان این ساندویچ پانل ها را در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب کرد و پروژه را تحویل داد یا به بیان دیگری در صورت استفاده از ساندویچ پانل در زمان صرفه جویی کرد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی استانداردهای ساندویچ پانل ها و ویژگی ها و مزایای آن ها پرداختیم و گفتیم که ساندویچ پانل ها حتما باید از برخی استانداردها مانند عایق خوب رطوبتی و حرارتی، نصب سریع و آسان، قیمت های مقرون به صرفه و غیره برخوردار باشند. به بیان دیگر می توان گفت که امروزه به دلیل همین ویژگی های مثبت است که این محصول ها جایگزین گچ و سیمان شده اند و از آن ها جهت زیبایی نمای ساختمان استفاده می کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat