ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

قیمت ساندویچ پانل ارزان

ساندویچ پانل ارزان قیمت از آن دسته پانل هایی هستد که داریای فوم یک لایه عایق هستند که دو لایه عایق روی آن را پوشانده است. در این مقاله قیمت ساندویچ پانل ارزان و سایر مطالب مربوطه را بررسی خواهیم کرد.

در ابتدا و قبل از پرداختن به موضوع قیمت پانل ارزان، در ابتدا قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و مواد به کار رفته در پانل ارزان قیمت آشنا کنیم.

قیمت ساندویچ پانل ارزان

ساندویچ پانل ها به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند جایگزینی عالی برای مصالح سنتی که همان آجری و سیمانی است هستند و امروزه خیلی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مواردی که در خصوص ساندویچ پانل ها مطرح می شود قیمت آن ها است که به عوامل مختلفی بستگی دارد که می تواند آن را ارزان تر یا گران تر نماید. از این رو ما تصمیم گرفته ایم که موضوع قیمت ساندویچ پانل ارزان را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

قیمت ساندویچ پانل ارزان

ساندویچ پانل چیست؟

با استفاده از ساندویچ پانل می توان هزینه های ساخت و ساز ساختمان ها را به مقدار قابل توجهی کاهش داد. ساندویچ پانل در واقع سازه ای چند لایه است که هر یک از لایه های آن دارای خواص فیزیکی و مکانیکی متفاوتی هستند. از این رو کاربردهای خاصی دارند اما به طور کلی دارای دو نوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری می باشند.

در ساندویچ پانل ارزان دو لایه ورق فلزی و یک لایه فوم عایق وجود دارد که این عایق عمدتا از جنس پشم شیشه، پشم سنگ، پلی استایرن و پلی یورتان می باشد که بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند. برای ورقه ها نیز معمولا از متریال گالوانیزه، آلومینیوم و یا آلوزینک استفاده می کنند.

 

ساندویچ پانل چیست؟

چرا استفاده از ساندویچ پانل توصیه می شود؟

ساندویچ پانل ها در عین حال که قیمت بسیار مناسبی دارند دارای مزایای مختلفی می باشند به همین دلیل استفاده از آن ها توصیه می شود. ازجمله ویژگی های ساندویچ پانل ها که موجب محبوبیت آن ها شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ماندگاری و طول عمر بالا
  • تحمل فشار بالا
  • مقاومت شیمیایی
  • وزن سبک
  • چسبندگی فوم به ورق
  • عایق در مقابل رطوبت
  • مقاومت در برابر آتش
  • عایق در مقابل گرما و سرما
  • عایق در مقابل صدا
  • مقرون به صرفه بودن

نحوه تعیین قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل ارزان به عوامل مختلفی بستگی دارد و این سازه ها معمولا با توجه به کیفیت پنل قیمت گذاری می شوند. البته موارد دیگری نیز در قیمت آن ها موثر است که از مهم ترین آن ها می توان به نوع عایق میانی و همچنین نوع ورق های کار شده اشاره نمود. متراژ پروژه نیز حائز اهمیت است. در صورتی که بتوان با استفاده از ساندویچ پانل کمتری پروژه را به اتمام رساند هزینه های نهایی نیز کاهش می یابد. علاوه بر موارد ذکر شده مدت زمان نصب ساندویچ پانل نیز می تواند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهد. به این صورت که هر چقدر پروژه در زمان کوتاه تری انجام شود هزینه نیز کمتر خواهد بود. به طور کلی متریال به کار رفته در ساندویچ پانل ها، مرغوبیت آن ها، برند و شرکت سازنده آن ها از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت ساندویچ پانل هستند. در صورتی که با توجه به بودجه خود می خواهید هزینه کمتری صرف کنید در میان ساندویچ پانل های ارزان پنل های درجه دو را انتخاب نمایید.

 

نحوه تعیین قیمت ساندویچ پانل

فروش ساندویچ پانل ارزان

شرکت ها و نمایندگی های متعددی وجود دارد که وارد کننده و تولید کننده ساندویچ پانل ارزان هستند و استفاده از این سازه ها با توجه مزایایی که دارند بسیار رواج یافته است. برای اجرای پروژه ها به بهترین نحو ممکن باید ساندویچ پانل ارزان از برندهای معتبر را خریداری نمود. هر چقدر که کیفیت ساندویچ پانل ها بالاتر باشد قیمت آن ها نیز بیشتر خواهد بود. البته نوسانات قیمتی بسیاری در بازار وجود دارد. بنابراین باید به مقایسه پنل ها و قابلیت هایی که دارند پرداخت تا بتوان بهترین گزینه ممکن را خریداری نمود.

کلام آخر

ساندویچ پانل ارزان انواع مختلفی دارد و دارای کاربردهای بسیاری می باشد که از جمله آن ها می توان به ساخت کانکس، ساخت خانه های پیش ساخته، ساخت سالن های ورزشی، ساخت انواع سردخانه ثابت و متحرک، جایگاه سوخت، کیوسک مطبوعات، اتاق های ایزوله و … اشاره نمود. از این رو بهتر است که پیش از اقدام به خرید میزان مصرف خود در سازه را تعیین کنید و نوع ساندویچ پانل را متناسب با نوع سازه خود انتخاب نمایید. تا بتوانید ضمن تهیه یک ساندویچ پانل ارزان و با کیفیت به نتایج مورد نظر خود دست یابید و هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

برای نصب ساندویچ پانل ، خرید و فروش انواع پانل و آگاهی از قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری، کافی است که با شرکت کبیرپانل در ارتباط باشید و در مورد خرید انواع پانل و یا نصب آن ها مشاوره رایگان بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat