ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

مراحل نصب ساندویچ پانل دیواری

اگر به دنبال نکات کلیدی در رابطه با مراحل نصب ساندویچ پانل دیواری و نحوه انجام آن هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با جزییات مهم و کاربردی در این رابطه آشنا کنیم.

مراحل نصب پانل دیواری

1- کرسی چینی و اجرای فونداسیون

قبل از انجام مراحل نصب و اجرا ، در ابتدا باید فوندانسیون و یا همان زیرسازی آن را انجام دهید. البته این نکته را فراموش نکنید که نوع زیرسازی می تواند در پروژه های مختلف و بسته به ساختار پروژه متفاوت باشد.

در هنگام کرسی چینی و اجرای عملیات فوندانسیون پروژه بسته به سلیقه و نوع نیاز کارفرما یین 30 تا 50 سانتی متر و یا کمی بالاتر در نظر میگیرند تا به ساندویچ پانل دیواری در هنگام نصب و اجرا آسیبی وارد نشود.

2- خرید مواد و مصالح مورد نیاز

مرحله دوم از مراحل نصب، خرید مواد و مصالح مورد نیاز برای نصب و اجرای ساندویچ پانل دیواری است؛ دقت داشته باشید که از مواد و مصالح مناسب با نوع پروژه و همچنین مصالح با کیفیت استفاده کنید.

3- انتقال پانل به محل ساخت و تخلیه آن

ساندویچ پانل را می توان به دو شیوه سنتی( دستی) و یا به صورت مدرن ( استفاده از لیفتراک) تخلیه کرد. در صورتی که در این مرحله از مراحل نصب ترجیح میدهید که به شکل و صورت مدرن و با استفاده از لیفتراک ساندویچ پانل را تخلیه کنید، دقت داشته باشید که عرض چنگال لیفتراک با ابعاد پانل متناسب باشد.

برای تخلیه پانل های بیش از 6 متر از تسمه نقاله استفاده کنید.

4- کنترل کیفیت ساختار ساندویچ پانل دیواری

قبل از مونتاژ و نصب ساندویچ پانل، باید محل نصب توسط تکنسین ها و مجریان نصب پانل بررسی شود؛ زیرا در صورت عدم انجام عملیات زیرسازی به شکل صحیح، ممکن است اتصالات میان پانل دچار مشکل شوند.

پس در این مرحله و قبل از اجرای سایر مراحل باید ساختار و فوندانسیون ساندویچ پانل دیواری از نظر کیفیت بررسی شود تا در مراحل بعدی نصب و اجرا مشکلی پیش نیاید.

5- برداشتن محافظ ساندویچ پانل دیواری

قبل از منتقل کردن ساندویچ پانل دیواری به محل نصب و اجرا باید نایلون محافظ آن را برداشت.

6- آب بندی ساندویچ پانل دیواری

قبل از تثبیت و پایدار سازی ساندویچ پانل دیواری در محل نصب لازم است که مقداری چسب پلی اورتان بر روی آن قرار دهید؛ زیرا این کار می تواند تا حدود زیادی از آسیب های مکانیکی احتمالی جلوگیری کند.

7- نصب پروفیل در و پنجره روی پانل دیواری

در این مرحله حالا نوبت به نصب پروفیل در و پنجره بر روی ساندویچ پانل دیواری است. در این مرحله و برای نصب پروفیل روی ساندویچ پانل دیواری، شما نیاز به ابزارهای فلزکاری دارید.

8- نصب اتصالات کوچک

این مرحله که جزو آخرین مرحله از مراحل نصب است، نوبت نصب اتصالات کوچکی مثل لوگوی شرکت، تجهیزات روشنایی و… فرارسیده.

همچنین در این مرحله می توانید برای افزودن به زیبایی و ظرافت کار و همچنین درزگیری از ورق فلاشینگ به این منظور استفاده نمایید.

مراحل نصب پانل دیواری

نکات مهم در هنگام اجرای مراحل نصب پانل

  • در هنگام نصب پانل دیواری نباید از ابزار برش که باعث ایجاد حرارات بالا میشود استفاده نمایید؛ زیرا به پوشش پانل آسیب میرسد.
  • موقع نصب اتصالات بر روی ساندویچ پانل دیواری دقت داشته باشید که نباید بیشتر از 10 کیلوگرم در متر مربع بر روی پانل دیواری فشار  وارد شود.
  • زمان نصب پانل دیواری بر روی مکان مورد نظر، برای صاف قرار دادن پانل بر روی مکان نصب حتما از تراز استفاده کنید.

قیمت نصب

قیمت نصب پانل دیواری بر اساس متراژ مورد استفاده برای نصب، تعداد نصابان حاضر در محل نصب پانل، نوع مواد و مصالح مورد استفاده در هنگام نصب و… می تواند متفاوت و متغیر باشد و قیمت ثابت و مشخصی ندارد.

سخن آخر

در این مقاله با مراحل نصب پانل دیواری آشنا شدید. برای نصب انواع  پانل دیواری و سقفی می توانید با تکنسین های حرفه ای و کاربلد کبیرپانل در ارتباط باشید تا کار شما با بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن انجام گیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat