ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

ساندویچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل پشم سنگ عایق بندی شده موثر به مواد هسته ای قوی، قابل اعتماد و با کیفیت نیاز دارند. شراکت با ROCKWOOL دقیقاً همین را ارائه می دهد.

با این حال، متخصصان ما همچنین به توسعه عملیات مشتریان تبدیل می شوند و با تولید کنندگان ساندویچ پانل برای نوآوری راه حل های عایق پشم سنگ همکاری می کنند. این به نوبه خود محافظت در برابر آتش، عملکرد صوتی، تنظیم حرارتی و عملکرد مکانیکی سازه ها را افزایش می دهد.

ما مستقیماً با شما مشورت می‌کنیم و راه‌حل‌هایی را ایجاد می‌کنیم که برای فرآیند تولید شما بهترین کارایی را دارند، چه لاملا یا اسلب. ما همچنین از تولیدکنندگان ساندویچ پانل از طریق مراحل صدور گواهینامه و آزمایش پشتیبانی می کنیم.

 

علاوه بر این، کارشناسان ما می‌توانند دانشی را به اشتراک بگذارند که به شما کمک می‌کند از محصولات ما تا حداکثر کارایی خود استفاده کنید.

کشف کنید که چگونه ROCKWOOL می تواند عملکرد، انعطاف پذیری و پایداری ساندویچ پانل شما را امروز بهبود بخشد.

 چرا به ساندویچ پانل های عایق نیاز داریم؟

ساندویچ پانل پشم سنگ

مهندسان، پیمانکاران، معماران و صاحبان ساختمان‌ها بیش از هر زمان دیگری تحت فشار هستند تا ساختمان‌هایی را بسازند که انرژی کارآمد، ایمن و پایدار باشند.

این، در کنار تاکید بر سرعت ساخت، می تواند چالش مهمی را اثبات کند.

بیشتر بخوانید: فروش ساندویچ پانل

ساندویچ پانل هایی که مواد هسته پشم سنگ ما را یکپارچه می کنند می توانند نقش خود را در بهبود عایق در مهمترین مناطق ایفا کنند.

 

آنها برای عایق کاری سقف ها، دیوارهای داخلی و خارجی (از جمله دیوارهای جداکننده و نما) و سقف ها – و همچنین برای کاربردهای فایروال مناسب هستند. هنگام نصب، عایق پشم سنگ 7 نقطه قوت Stone2 را مهار می کند و ارائه می دهد:

افزایش حفاظت در برابر آتش :

عایق هسته پشم سنگ ویژگی های غیر قابل احتراق را به پانل های ساندویچ ادغام می کند و بالاترین طبقه بندی آتش A1 را ارائه می دهد.

قابلیت های آکوستیک :

مسدود کردن سر و صدای ناخواسته از ساختمان های متصل یا مجاور4.

عملکرد حرارتی :

به لطف ساختار الیافی هوشمند عایق پشم سنگ، دماها در ساختمان ها بهتر تنظیم می شوند.

راه حل سفارشی :

محصولات در کارخانه های پیشرفته تولید می شوند و از یک محصول سفارشی برای فرآیند ساندویچ پانل شما اطمینان می دهند.

بیشتر بخوانید: ساندویچ پانل

 ماشین حساب و پس انداز

ما در سراسر فرآیند نوآوری محصول با تولیدکنندگان ساندویچ پانل کار می کنیم: از مراحل آماده سازی و آزمایش اولیه تا ایجاد خود راه حل ها.

ما همچنین دانش و تخصص خود را به اشتراک می گذاریم تا به شرکای خود کمک کنیم تا اهمیت عملکرد عایق پشم سنگ را درک کنند و اینکه چگونه می تواند ارزش و صرفه جویی در پروژه های ساختمان ساندویچ پانل به ارمغان بیاورد.

کار مستقیم ما با تولید کنندگان ساندویچ پانل فراتر از عرضه است. ابتدا عایق پشم سنگ را برای هسته ساندویچ پانل ها تهیه می کنیم. سپس، ما خدماتی مانند پشتیبانی گواهینامه، آزمایش آتش، بسته بندی، نوآوری محصولات جدید را ارائه می دهیم و می توانیم در مورد افزایش کارایی خط تولید نیز مشاوره دهیم.

هنگامی که پانل های ساندویچ با هسته پشم سنگ نصب می شوند، ساختمان ها و مجتمع ها می توانند به لطف تنظیم حرارتی بهبود یافته از بهره وری انرژی بیشتری برخوردار شوند.

با افزایش بهره وری انرژی با عایق پشم سنگ، پس انداز به مالک یا اپراتور ساختمان منتقل می شود.

چرا راه حل های ROCKWOOL را انتخاب کنید؟

ما راه حل های عایق پشم سنگ با کیفیت بالا را عرضه می کنیم که می تواند حفاظت در برابر آتش، عملکرد صوتی و تنظیم حرارتی را افزایش دهد.

خدماتی که ما در طول همکاری خود ارائه می دهیم نقش عمده ای در این امر ایفا می کند.

مشاوره :

ما از نزدیک با سازندگان پانل ساندویچ کار می کنیم تا فرآیندها و سیستم های تولید آنها را درک کنیم. در مرحله آماده سازی، متخصص پشم سنگ ما مستقیماً با شما مشورت می کند و بهترین نکات را به اشتراک می گذارد و مقدار صحیح پشم سنگ مورد نیاز برای یک پروژه را محاسبه می کند.

دانش پذیر :

این راه حل ها سپس مطابق با آخرین استانداردها و مقررات آزمایش و آزمایش خواهند شد. کارشناس پشم سنگ ما حضور خواهد داشت و دانش تخصصی محصولات محلی را در سراسر کشور به اشتراک می گذارد.

بهترین روش :

هنگامی که مرحله نصب فرا می رسد، ما مشاوره تخصصی را در هنگام نصب نهایی ارائه می دهیم.

سفارشی :

ما چیزهایی را که در مورد یک پروژه خاص و سیستم‌های شما آموخته‌ایم می‌گیریم، سپس راه‌حل‌های عایق هسته پشم سنگ خود را برای ایجاد یک محصول سفارشی متناسب با نیازهای شما بهینه می‌کنیم.

به‌علاوه، ما تحویل به‌موقع ارائه می‌دهیم، که تضمین می‌کند راه‌حل‌های ما می‌توانند با فرآیندهای چابک موجود شما مطابقت داشته باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat