ru
Ru
En
fa
Fa
255px-Flag_of_Iran.svg

تلفن دفترمرکزی ۰۲۱-۲۹۳۲

مزیت ساندویچ پانل PVC

مزیت ساندویچ پانل PVC که قبلاً کسی به شما نگفته است

ساندویچ پانل یک راه حل محبوب برای به دست آوردن عایق است. صنعت ساختمان به دلیل مزایای متعددی که دارد به پانل های با کیفیت خوب متکی است. کشورهایی که در آن شرایط آب و هوایی شدید وجود دارد به پانل های عایق برای پشتیبانی از روند ساخت و ساز نیاز دارند. کشورهای خلیج فارس، از جمله عمان، به خاطر بازار پررونق املاک تجاری و مسکونی به خوبی شناخته شده اند. ساندویچ پانل ها به عنوان مانعی در برابر شرایط آب و هوایی شدید در کشورهای خلیج فارس هستند.

خدمات رسانی به کشورهای حاشیه خلیج فارس

اقتصادهای شورای همکاری خلیج فارس احتمالاً از طریق رویدادها و پروژه های بزرگ مانند نمایشگاه دبی، جام جهانی فوتبال قطر، القیدیه، دریای سرخ و پروژه های نئوم در عربستان سعودی (KSA) رشد اقتصادی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) را رهبری خواهند کرد. چشم انداز بازار ساخت و ساز ساختمان شورای همکاری خلیج فارس با رشد جمعیت جوان محلی و مهاجران، و تنوع سریع دور از نفت، تا حد زیادی مثبت است. این امر در اقتصادهای شورای همکاری خلیج فارس مشهود است که هزینه‌های بخش‌های کلیدی مانند مهمان‌نوازی را برای ترویج گردشگری، آموزش، مسکن مقرون‌به‌صرفه و مراقبت‌های بهداشتی حفظ می‌کنند.

رشد اقتصادی بالقوه در منطقه شورای همکاری خلیج فارس به شرکای قابل اعتماد برای تقویت و حفظ روندهای مثبت نیاز دارد و اینجاست که TSSC با پشتوانه بیش از 48 سال برتری تولید، یک تیم مناسب و حرفه ای و فناوری و منابع مربوطه وارد می شود. TSSC راه حل های کلید در دست را برای ساخت و ساز ساختمان، صنایع زنجیره سرد و مسکن ارائه می دهد.

تلاقی دوام و در دسترس بودن رایج ترین عامل برای تکمیل یک پروژه در حال انجام است. در این زمینه، ساندویچ پانل به درخشش در کار پروژه ساخت و ساز در حال انجام کمک می کند.

ساندویچ پانل چیست؟

این سوال ممکن است ذهن شما را درگیر کند. ساندویچ پانل ها مصالح ساختاری هستند. این شامل یک هسته سفت به همراه دو صفحه صورت است. این دارای توانایی ساختاری درجه یک، مقرون به صرفه بودن و دوام بی نظیر است. در اینجا، ما مزایای بیشتری از ساندویچ پانل ها را کشف خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:مزایای استفاده از ساندویچ پانل

عایق حرارتی عالی

آیا قصد دارید ماده ای را انتخاب کنید که دارای خواص عایق حرارتی مناسب باشد؟ ساندویچ پانل در عمان می تواند برای شما مناسب باشد. انتخاب یک ساندویچ پانل یک کار هوشمندانه خواهد بود، خواه یک پروژه ساختمانی باشد یا هر پروژه دیگری. ساندویچ پانل به کاهش هزینه های انرژی کمک می کند. علاوه بر این، خطر تشکیل کپک را همراه با رطوبت بیش از حد کاهش می دهد.

مقاومت در برابر آتش

در طول سال ها، مردم به دلیل عملکرد استثنایی از ساندویچ پانل ها استفاده می کنند. هنگامی که در معرض آتش قرار می گیرند، می توانند تا دمای 1000 درجه سانتیگراد را تحمل کنند. اکثر مهندسان و صاحبان ساختمان برای اطمینان از ایمنی کارکنان و تجهیزات، ساندویچ پانل را ترجیح می دهند. مقرون به صرفه بودن – عاملی که نمی توانید نادیده بگیرید

سازه های ساندویچی مقرون به صرفه هستند زیرا مواد اصلی در مقایسه با سایر مواد کامپوزیتی گران نیستند. علاوه بر این، دوام پارچه به کاهش هزینه های نگهداری کمک می کند.

نسبت قدرت به وزن بهتر

لمینت های جامد در بازار موجود است. در مقایسه با مشابه، ساندویچ پانل ها نسبت مقاومت به وزن بالایی دارند. به نوبه خود، می تواند بارهای مورد نیاز را در طول حمل و نقل پشتیبانی کند. به طور مستقیم هزینه حمل و نقل را کاهش می دهد. این عالی نیست؟

چرا ساندویچ پانل TSSC؟

ساندویچ پانل های TSSC برای کنترل شرایط محیطی داخلی و خارجی مهندسی شده اند. پانل ها به طور موثر در سیستم های سقف و دیوار استفاده می شوند. پنل های TSSC کارایی بالایی دارند و قابلیت عایق کاری بالایی دارند. در TSSC ما به نیازهای مشتری خاص اعتقاد داریم و نه “یک اندازه برای همه”. مهندسان ما پانل های عایق سفارشی را طراحی می کنند. انتخاب مواد عایق مناسب بسیار مهم است زیرا به عملکرد مثبت کمک می کند.

گروه TSSC در عمان مصالح ساختمانی با کارایی بالا را برای تامین نیازهای بازار فعلی تولید می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Open chat